مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در مسیر انتقال به یوونتوس قرار گرفته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین گلزن برتر تاریخ اینتر که سال ها محبوب ترین بازیکن این تیم بوند، حالا در آستانه پوشیدن لباس یوونتوس قرار دارد و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در نیم فصل دوم مائورو ایکاردی دوباره در لیگ ایتالیا و البته این بار با لباس سفید و سیاه به میدان خواهد رفت.

عدم گلزنی به اندازه لازم، مشکل اصلی یوونتوس در فصل جاری بوده و این تیم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال یک مهاجم جدید است. بیانکونری در این فصل در 16 بازی سری آ تنها 23 گل به ثمر رسانده که این بدترین رکورد در بین 10 تیم برتر لیگ ایتالیا است.

علیرغم مطرح شدن نام های زیادی از جمله ادینسون کاوانی و دوسان ولاهوویچ، نشریه توتو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مائورو ایکاردی گزینه عملی تری بوده و احتمال جذب او در فصل زمستان از پاری سن ژرمن بیشتر از بقیه است. ابتدا اینکه یوونتوس می تواند دستمزد این مهاجم آرژانتینی را بپردازد و به همین علت امیدوار است که او را به صورت قرضی شش ماهه با بند خرید به خدمت بگیرد.

 

دوما مائورو ایکاردی با لئو مسی رابطه خوبی ندارد و این ماجرا سرچشمه در گذشته و درگیری مائوریتو با مکسی لوپز و مسائلی از این دست داشته است. ایکاردی در سال اخیر و حتی در روزهای اوج نیز در تیم ملی آرژانتین جایگاهی نداشت که دلیل این مسئله را اختلاف او و لیونل مسی می دانند. از زمان ورود مسی به رختکن پاری سن ژرمن، ایکاردی به حاشیه رانده شده و جایگاه خود را به طور کامل از دست داده است.

همچنین مائورو ایکاردی با مشکل نیمکت نشینی های متوالی و البته عدم آمادگی در پارک دو پرنس نیز دست و پنجه نرم می کند. مائوریتو در 18 بازی در تمام رقابت ها در این فصل تنها سه گل به ثمر رسانده و به وضوح از دوران خوب خود به دور است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر