میلان و ناپولی در حالی یکشنبه شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو تیم مصدومانی خواهند داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های سری آ به جذاب ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. بعد از اینکه دو تیم میلان و ناپولی در صدر جدول فاصله ایجاد کرده بودند، اینتر از چند نتیجه ضعیف آنها طی هفته های اخیر استفاده کرد و حالا شاگردان سیمونه اینزاگی با 40 امتیاز در صدر جدول حضور دارند. البته روسونری با 39 امتیاز، رقیب همشهری را تعقیب می‌کند و شرایط در بالای جدول بسیار فشرده است.

اما دو تیم میلان و ناپولی یکشنبه شب در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم رقابت‌های سری‌آ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. میلان منتظر لغزش اینتر و صعود به صدر جدول است، در حالی که تیم لوسیانو اسپالتی نیز می‌‌خواهد با یک برد مهم دوباره به کورس بازگردد.

با این حال هر دو تیم میلان و ناپولی غایبان بزرگی در این مسابقه مهم خواهند داشت. پیترو پلگرینی، آنته ربیچ و رافائل لیائو سه غایب قطعی میلان در این مسابقات محسوب می‌شوند. همچنین الیویه ژیرو نیز از مصدومیت خود ریکاوری کرده اما بعید به نظر می رسد که استفانو پیولی روی این بازیکن ریسک کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد. در سمت مقابل الیف ایلماس و پیوتر زیلینسکی غایبان قطعی ناپولی هستند و حضور ویکتور اوسیمن نیز در این بازی در هاله ای از ابهام است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر