احساس کردم آدم ثروتمندی هستم چون بازیکنانی دارم که با قلب و عشقشان و همه وجودشان این بازی را انجام دادند

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، در آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر تیم گل گهر سیرجان میزبان فولاد بود که این بازی با نتیجه ۱-۰ به سود میهمان به پایان رسید. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل گهر در کنفرانس‌ مطبوعاتی پس از این دیدار در حالی که از جای خود بلند شده بود، اظهار داشت: اجازه بدهید من بلند شوم و به احترام تیمم دست بزنم. خوشحالم که یکی از قشنگ ترین بازی ها را انجام دادیم، مقابل تیمی که دو قهرمانی لیگ دارد و نماینده مستقیم ما جام باشگاه های آسیاست و معدن استعداد است. فولاد یک شهر باشگاه دارد و حتی خود خوزستان می‌تواند یک تیم ملی جدا داشته باشد و جزو تیم هایی است که از نظر هزینه هم جزو تیم های خوب لیگ ماست. فولاد خوزستان یک بار با اسکلت بندی اش تیم ما را به جام جهانی برد.

وی افزود: فولاد یکی از تیم های خوب لیگ و تاکتیکی و قدرتی است و هرچه درباره این تیم بگوییم کم گفته‌ایم. تیم فولاد یک تیم بسیار خوب است ولی بچه های ما ۷۰ دقیقه ده نفره فوتبالی بازی ‌کردند که من واقعا لذت بردم و دست اک تک این بچه ها را می‌بوسم. 

قلعه نویی ادامه داد: من دو سه بازی در این چند سال در خاطرم بود که یکی بازی قبل سپاهان و گل گهر بود و یکی این بازی که همه چیز داشت. ما نتیجه را باختیم اما من به این بچه ها افتخار می‌کنم و خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم و از بازی و ایثارگری و اینکه با قلبشان بازی کردند لذت بردم. من ۲۳ سال است مربی هستم و این بازی از آنهایی بود که من احساس کردم آدم ثروتمندی هستم چون بازیکنانی دارم که با قلب و عشقشان و همه وجودشان این بازی را انجام دادند و به تیم فولاد خوزستان و مردم خوزستان و مدیریت و کادرشان هم تبریک می‌گویم. بازی را بردند و مبارکشان باشد.

سرمربی تیم گل گهر در خصوص داوری دیدار امروز بیان کرد: آقای حاج ملک یکی از داورهای خوب ماست. همه اشتباه می‌کنند، من مربی هم اشتباه می‌کنم. این را به عهده کارشناس ها می‌گذاریم ولی آقای حاج ملک هم با اینکه چند هفته دور از داوری بوده، به نظر من خوب بود و دوندگی داشت و بقیه مسائل هم باید کارشناس ها بگویند و من درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

وی در واکنش به این سوال که احساس می‌شود جای یک تمام کننده قهار در تیم خالی است، عنوان کرد: قبول دارم. ما یونس را در بهترین شرایط از دست دادیم و یک بازیکن جایگزین آوردیم که این مسائل به وجود آمد ولی تا نیم فصل احتمالا دو مهاجم هدف خواهیم آورد.

قلعه‌نویی در پایان در پایان در واکنش به صحبت های خبرنگاری در خصوص جنگندگی و عملکرد خوب بازیکنان گل گهر در این بازی گفت: از شما هم ممنونم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر