گل گهر با و جود ارائه یک نمایش شایسته مسابقه امروزش ‌مقابل فولاد را یک بر صفر واگذار کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، شکست مقابل تیم خوب و سختکوش جواد نکونام در شرایطی بود که گل گهری ها از دقیقه ۲۱ با تصمیم داور حمید حاج ملک و کارت قرمز او به امین پورعلی؛ کاپیتان و بازیکن کلیدی شان حدود ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند.

نکته این بود که گل گهر با وجود آنکه به تصمیم داور به اعلام پنالتی و اخراج پورعلی اعتراض داشت اما بعد از به ثمر رساندن گل فولاد بهتر از زمانی بازی کرد که ۱۱ نفره بود و بازیکنان این تیم با تلاش بسیار بار ها و بارها سعی کردند گل خورده را جبران کنند که در نهایت موفق به این کار نشدند.

بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی، نوید عاشوری، مهدی تیکدری، میلاد زکی پور و... توپ‌های زیادی را به سمت دروازه حریف بردند اما در نهایت مقاومت احسان مرادیان نشکست و موجب شد در پایان ۹۴ دقیقه مسابقه این تصویر از امیر قلعه‌نویی ثبت بشود. سرمربی که  از باخت متنفر است اما امروز مقابل اتفاقات طبیعی و غیر طبیعی یک مسابقه فوتبال شکست خورد.

یک عکاس، ناراحتی امیر قلعه‌نویی بعد از این باخت در خانه را به وضوح به نمایش گذاشته است.‌ جایی که او تنها و بدون هیچ همراهی به سمت رختکن گل گهر می رود، انگار که دستیاران امیر قلعه‌نویی هم جرات ندارند به سمت او بروند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر