یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، واکسینه شدن را تنها راه مقابله با ویروس کرونا می‌داند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه مشخص شد که طی یک هفته گذشته 42 تست کرونای اعضای حاضر در لیگ برتر انگلیس مثبت شده است. در واقع به نظر می رسد که اوضاع شیوع کرونا در لیگ برتر نگران کننده شده و اخیراً همین مسئله باعث شد که تمرین برخی تیم ها با تعطیلی روبرو شود.

با این حال سرمربی لیورپول تاکید کرده که تنها راه کنار آمدن با این ویروس واکسن زدن است. از طرفی قرار است برخی اقدامات نیز برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا انجام بگیرد که یکی از آنها مشاهده کارت واکسیناسیون یا تست منفی هواداران پیش از حضور در استادیوم است.

لیورپول فردا شب به مصاف نیوکاسل خواهد رفت و یورگن کلوپ پیش از این بازی گفت: "در اینجا مسئله همبستگی، وفاداری و با هم بودن مطرح است. من از اقدامات جدید حمایت می کنم. من زودتر از بسیاری از بازیکنان در زمین تمرین حضور پیدا می کنم. زمانی که تست همه منفی می‌شود اجازه حضور در زمین را داریم. دیروز همه منفی بودیم و امیدوارم امروز نیز اینگونه باشد.

 

وضعیت واکسیناسیون تیم بسیار خوب است و ما برای همه کسانی که واجد شرایط بودند واکسن دریافت کردیم. به دلایل پزشکی برخی از آنها در آن لحظه نمی توانستند این کار را انجام دهند که واکسیناسیون آنها هم طی روزهای آینده انجام خواهد شد. بقیه چند روز پیش واکسن دریافت کردند و امیدوارم که به زودی بتوانیم این کار را در مورد کل تیم انجام دهیم."

کلوپ در ادامه گفت: "ما نه تنها در مورد خود بلکه این شانس را داریم که به واکسینه شدن دیگران نیز کمک کنیم. در مورد این مسئله دو پاسخ وجود ندارد بلکه تنها یک جواب مطرح است. شما باید این کار را انجام دهید. همه افرادی که در مرکز تمرینی ما حضور دارند واکسن زده اند."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر