سرمربی آلومینیوم در بازی امروز برای رساندن تیمش به صدر حرص و جوش زیادی خورد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی، شروع خیره کننده ای در لیگ بیست و یکم داشت و بدون باخت وارد هفته دهم شد؛ این تیم طی دو هفته اخیر با امتیاز مشترک با گل گهر و سپاهان و به دلیل گل زده کمتر در رده سوم جدول رده بندی حضور  و با توجه به شکست سپاهان، این شانس را داشت که یک پله حداقل در جدول صعود کند.

اراکی ها طی چهار بازی اخیر هیچ گلی دریافت نکرده بودند و اولین و آخرین گل دریافتی شان در این فصل به بازی هفته پنجم مقابل نفت مسجد سلیمان بر می گشت. آنها تحت فشار خط حمله نساجی در نیمه اول، دروازه خود را باز شده دیدند اما در نیمه دوم توانستند با تغییرات صورت گرفته بازی را به تساوی بکشانند.

در هفته ای که سپاهان از استقلال شکست خورده بود و احتمال امتیاز دادن گل گهر مقابل فولاد هم می رفت، خطیبی نمی خواست تیمش دست خالی از میدان خارج شود و حرص و جوش او کنار زمین در طول بازی امروز قابل توجه بود. 

او در نهایت به هدفی که می خواست رسید و با کسب تک امتیاز خارج از خانه در ساری، 20 امتیازی شده و با توجه به شکست گل گهر در مقابل فولاد، بعد از دو هفته صدرنشینی مشترک، هفته دهم را با طعم واقعی صدر به پایان رساند.

سرمربی آلومینیوم در بازی امروز هم مثل چند بازی گذشته با لباس های یکدست آدیداس در کنار زمین حضور داشت و این موضوع او را از دیگر اعضای کادر فنی اراکی ها که لباس فرم تیم را به تن داشتند متمایز کرده بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر