به نظر می‌رسد مذاکرات میان سرمربی ایتالیایی و مدیران باشگاه شهر خودرو طی روزهای آینده رسمیت خواهد یافت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" مصاف شهر خودرو و صنعت نفت در شرایطی برگزار شد که برای نخستین‌بار سکان هدایت تیم مشهدی در اختیار داوود سیدعباسی بود، اما آن مسابقه را باید یک سرمربیگری موقت برای سیدعباسی دانست چرا که مدیران باشگاه شهر خودرو در حال رایزنی با استفان کوزین هستند تا این سرمربی ایتالیایی را برای هدایت تیم خود به مشهد بیاورند و در این‌صورت، سیدعباسی در نقش مربی به کار خود ادامه می‌دهد.

با توجه به مطالبات پیشین کوزین از شهر خودرو، مسیر توافق طرفین پر پیچ و خم شده بود اما با این‌حال از باشگاه شهر خودرو خبر می‌رسد که توافقات نهایی در حال انجام است و احتمالاً طبق توافق انجام شده، کوزین به صورت رسمی طی روزهای آتی و تا پیش از دوئل با استقلال به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو تا پایان فصل معرفی خواهد شد.

مسئله امضای قرارداد همکاری کوزین با سودان جنوبی در حال حاضر مهم‌ترین چالش است اما به نظر می‌رسد با جدایی توافقی، کوزین به زودی از این تیم جدا می‌شود و به عنوان سرمربی شهر خودرو در لیگ برتر فوتبال ایران مشغول به فعالیت می‌شود.

البته در این بین شایعاتی درباره منع قانونی حضور کوزین با توجه به پرونده‌های شکایت از شهر خودرو در فیفا مطرح شده بود، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که سرمربی ایتالیایی منعی برای همراهی شهر خودرو ندارد؛ چرا که تیم مشهدی 2 پرونده در فیفا داشت که یک پرونده متعلق به کوزین بود که با توافق انجام شده، مطالبات او قسطی شده و فیفا پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرو را باز کرد تا تنها پرونده میرسلاوو باقی بماند.

در پرونده میرسلاوو مهاجم اوکراینی سابق شهر خودرو هنوز رأی قطعی صادر نشده و به همین علت فعلاً تیم مشهدی منعی برای دریافت کارت مربیگری کوزین در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد؛ مگر آن‌که تا روز توافق با مربی ایتالیایی، چنین اتفاقی رخ بدهد و از سوی فیفا رأی پرونده میرسلاوو صادر شود.

گفتنی است که شهر خودرو یکشنبه هفته آینده در جام حذفی میزبان استقلال ملاثانی است و سپس جمعه آینده در مشهد از استقلال تهران میزبانی می‌کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر