یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه منجر به ثبت ششمین گل فصل ملی‌پوش ایرانی شارلروا شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته نوزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، شارلروا که علی قلی‌زاده را مثل هشت مسابقه اخیرش در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه چِگِکا آرنا به مصاف تیم رده یازدهمی خنک رفت.

در شرایطی که نیمه اول این مسابقه با شکست ۲ بر یک شارلروا به پایان می‌رسید و خنک دو گل خورده‌اش را جبران کرده بود، علی قلی‌زاده با یک ضربه استثنایی توانست کار را به تساوی بکشد و تیمش را بدون شکست به رختکن بفرستد.

علی قلی‌زاده پس از اینکه پاس در عرض مارکو ایلای‌ماهاریترا را در سمت راست زمین دریافت کرد، چند قدم تا پشت محوطه جریمه خنک رفت و با شوت روی پای چپ دیدنی به کنج دروازه گل تساوی شارلروا را در دقیقه ۱+۴۵ به ثمر رساند و نتیجه را ۲ بر ۲ کرد.

گل فوق‌العاده قلی‌زاده امتیازی برای شارلروا در این مسابقه خارج از خانه نداشت و خنک موفق شد در نیمه دوم دو گل بزند و در نهایت به برتری پُر گل ۴ بر ۲ برسد تا سفید و مشکی پوشان دست خالی زمین را ترک کنند.

تیم فوتبال شارلروا با شکستی که در مسابقه با خنک متحمل شد، ۲۹ امتیازی ماند و در جایگاه هفتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک ایستاد و فرصت صعود به رتبه پنجم را از دست داد.

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا در دیدار برابر خنک ششمین گل فصل خود را در هجدهمین بازی فصل ژوپیر لیگ بلژیک به ثمر رساند و پس از اینکه در دقیقه ۵۵ کارت زرد گرفت، در دقیقه ۷۱ تعویض شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر