گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید بی‌صبرانه در انتظار رویارویی با تیم ملی آلمان و ایتالیا است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی لیگ ملت‌های اروپا شب گذشته برگزار شد و تیم ملی انگلیس در گروه مرگ با آلمان و ایتالیا هم‌گروه شد.

این مسابقات قرار است در ژوئن و سپتامبر 2022، پیش از آغاز مسابقات جام جهانی قطر، برگزار شود.

ساوت‌گیت پس از انجام این قرعه‌کشی و مشخص شدن حریفان به سایت رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت:« دیدارهای بسیار خوبی در پیش داریم و بی‌صبرانه منتظرشان هستیم. این واکنش اولیه من به این قرعه‌کشی است.»

این مربی انگلیس ادامه داد:« من می‌دانم که لیگ ملت‌ها با فرمت فعلی ناگزیر چنین رویارویی‌ها و دیدارهایی را نیز به دنبال خواهد داشت، بنابراین هر تیمی که از دو سید اول با ما روبرو می‌شد حریفی سطح بالا به حساب می‌آمد.»

قرار گرفتن در یک گروه با این دو تیم به این معناست که انگلیس باید پس از یورو 2020 بار دیگر با آلمان روبرو شود که در این مسابقات برابر آنها به پیروزی رسیده بود و همچنین با ایتالیا که در فینال یورو و در ضربات پنالتی برابر آنها شکست خورد تا دستش در حالی از جام قهرمانی دور بماند که در خانه خود و در برابر چشمان هوادارانش بازی می‌کرد.

ساوت‌گیت اضافه کرد:« این چیزی است که ما در سال منتهی به جام جهانی می‌خواستیم. ما دیدارهای دشواری در 12 ماه آینده در پیش داریم اما سطح بالای این مسابقات چیزی است که به این تیم برای پیشرفت کمک می‌کند و ما بیشترین درس‌ها را از این بازی‌های دشوار خواهیم گرفت.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر