النصری ها امروز کینه خود را سر همشهری شان خالی کردند تا حواشی و کری های نیمه نهایی آسیا را جواب داده باشند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، النصر دو ماه پیش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از تلخ ترین شکست های تاریخ خود را متحمل شد؛ شکستی که برابر بود با پایان رویای قهرمانی در آسیا که زردها با هزینه های سرسام آورشان بیش از پیش به آن نزدیک شده بودند. آنها یک گام تا فینال فاصله داشتند اما در این مرحله مغلوب همشهری خود الهلال شدند؛ این تقابل که یکی از جنجالی ترین دربی های تاریخ ریاض بود با برتری الهلال به پایان رسید تا النصر در ورزشگاه خانگی خود (مرسول پارک) شاهد جشن رقیب درینه اش باشد؛ جشنی که یک جشن معمولی نبود و کینه ای سنگین در دل بازیکنان این تیم کاشت.

بعد از پایان بازی که در طول 90 دقیقه آن بارها بازیکنان دو تیم به جان هم افتاده و درگیری های شدیدی به وجود آورده بودند، علی البلیهی مدافع الهلال که یکی از ارکان اصلی جنجال در بازی بود، طی یک کری سنگین پرچم بزرگ الهلال را به مرکز ورزشگاه مرسول پارک، برده و با کاشتن آن، از فتح ورزشگاه خانگی رقیب دیرینه و آماده شدن برای چهارمین قهرمانی آسیا خبر داد؛ اقدامی که آتش خشم و نفرت را بیش از پیش در دل هواداران و بازیکنان النصر شعله ور و به انتقام مصمم ترشان کرد.

بعد از دو ماه از این بازی جنجالی، دو تیم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ عربستان مقابل هم صف آرایی کردند؛ ورزشگاه ملک فهد ریاض میزبان این دیدار بود و هواداران الهلال، سرمست و مغرور از قهرمانی تیم شان در آسیا، آمده بودند تا بار دیگر شکست رقیب شان در دربی پایتخت را شاهد باشند؛ در سمت مقابل النصری ها که در فاصله 4 امتیازی الهلال در جدول رده بندی قرار داشتند فرصتی طلایی برای انتقام داشتند؛ آنها به دنبال کسب پیروزی در خانه حریف بودند تا به نوعی همه چیز را یر به یر کنند؛ هر چند ارزش دو بازی یکسان نبود اما با پیروزی در آن به نوعی می شد از سنگینی کری هایی که الهلالی ها بعد از برد خوانده بودند، کم کرد.

کینه، کار خود را کرد و النصر با ارائه یک بازی کاملا برتر نسبت به الهلال این تیم را با نتیجه دو بر صفر در میان بهت هوادارانش شکست داد؛ هوادارانی که در شب نیمه نهایی، با شعارهای گریه کن ... گریه کن معروف شان حسابی روی اعصاب بازیکنان حریف رفته بودند. آنها امروز نظاره گر شکست تیم شان بودند و البته کری هایی که مشخص بود برایش از قبل برنامه ریزی انجام شده بود! 

یکی از این کری ها، شادی گل اندرسون سوزا کونسیسائو (تالیسکا)، مهاجم برزیلی النصری ها بود که در دقیقه 90 موفق به باز کردن دروازه الهلال شد؛ او که نتوانسته بود در آسیا به آرزوی هواداران جامه عمل بپوشاند بعد از باز کردن دروازه حریف، پیراهن خود را از تن در آورده و به سمت هواداران الهلال گرفت؛ این پایان کار نبود و او با بردن انگشت اشاره اش به سمت دهان، الهلالی ها را به سکوت دعوت کرد... سلمان الفرج، کاپیتان الهلال که از این کار تالیسکا شاکی بود به سمت او رفت تا اعتراض کند اما مهاجم النصر یک هیس دیگر هم به او نشان داد!

در پایان بازی هم النصری ها جشنی حسابی در ورزشگاه ملک فهد برگزار کردند و در خلال این جشن بازهم تالیسکا، سوژه اصلی بود؛ جایی که او یک دور ورزشگاه را زده و با حرکت شیطنت آمیزش به افق خیره شد...

کوبیدن پرچم به مرکز زمین النصر در فینال آسیا، اتفاقی بود که جواب آن را یک هوادار امروز به این صورت بعد از غلبه بر الهلال، این بار در ورزشگاه اختصاصی آبی ها انجام داد!

تگ های مرتبط

ارسال نظر