داوید آلابا تابستان امسال بایرن را به مقصد رئال ترک کرد تا یک چالش جدید در فوتبال خود را تجربه کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد از بایرن مونیخ جدا شد و به رئال مادرید پیوست و این در حالی بود که سرخیو راموس نیز سانتیاگو برنابئو را ترک کرد و پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کرد.

جدایی این مدافع اسپانیایی باعث شد که آلابای 29 ساله پس از حضور در رئال مادرید به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در قلب خط دفاعی در کنار ادر میلیتائو تبدیل شود.

آلابا با درخشش خود کاری کرده است که جدایی راموس تقریبا به چشم نیاید و خط دفاعی رئال استحکام خود را کاملا حفظ کرده است. او یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان بایرن مونیخ بود و جدایی اش در تابستان باعث شد که حفره بزرگی در خط دفاعی این تیم شکل بگیرد. همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد نزدیک به بایرن ناراحتی خود از این اتفاق را نشان دهند.

 

ستاره اتریشی در مصاحبه با مجله "GQ" و در مورد دلیل جدایی از بایرن گفت:« پس از 13 سال حضور در یک باشگاه، از خودم می پرسیدم که از این پس چه چیزی در انتظارم است؟ فصل 20-2019، بهترین فصل در تاریخ بایرن مونیخ بود، شش جام کسب کردیم و من به این فکر می کردم که دیگر چه کاری قرار است در بایرن انجام دهم. تصمیم نهایی جدایی و تجربه چالشی جدید بود.»

پیوستن به رئال:« وقتی با فوتبال بزرگ می شوی، می دانی که رئال مادرید بزرگ ترین باشگاه است. وقتی به این تیم پیوستم، شگفت زده نشدم. اگر خودت را وقف فوتبال کنی، همیشه رئال مادرید را در ذهنت داری. من هنوز تشنه پیروزی و به دنبال بزرگی کردن هستم. فکر می کنم در بهترین تیم ممکن هم برای رسیدن به اهداف فردی و تیمی حضور دارم.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر