روزبه چشمی بازیکن استقلال این روزها فعال و مصمم تمریناتش را پیگیری می کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نود ارومیه امروز نیز ادامه یافت و بازیکنان ذخیره این تیم از انگیزه و انرژی بالایی برای خودنمایی در تمرینات برخوردار هستند تا بتوانند نظر کادرفنی را جلب کرده و بتوانند در ترکیب اصلی به میدان بروند.

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که امید زیادی دارد بتواند به روزهای اوج خود در ترکیب استقلال برگردد. بازیکنی که تابستان گذشته راهی لیگ ستارگان قطر شد و به تیم ام الصلال پیوست و پس از یک سال دوباره به جمع آبی های پایتخت بازگشت.

این هافبک دفاعی با تجربه که سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد، از جمله بازیکنانی محسوب می شود که مجیدی می تواند روی تجربه و توانایی های او حساب باز کند. او از دیدار برابر تراکتور در هفته سوم برای استقلال بازی کرد و تا به این لحظه در 6 دیدار تیم مجیدی به میدان رفته است.

آبی پوشان پس از دو دیدار نسبتا آسان برابر نود ارومیه و پدیده مشهد، 3 دیدار سخت و دشوار مقابل فولاد، آلومینیوم و مس رفسنجان در پیش دارند و قطعا آمادگی روزبه چشمی و قرار گرفتن او در شرایط بازی، خبر خوبی برای مجیدی است تا بتواند از توانایی های این بازیکن در دیدارهای پیش رو استفاده کند.

چشمی امروز نیز در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد و آمادگی هایش را برای حضور در ترکیب اصلی نشان داد. نکته جالب توجه در وضعیت ظاهری روزبه، انگشتری است که این بازیکن بر دست داشت و بدین شکل در تمرینات حضور یافت تا به احتمال فراوان در دیدار برابر نود ارومیه به میدان برود و برای دیدارهای حساس استقلال در هفته های آینده در دسترس مجیدی قرار بگیرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر