باشگاه یوونتوس در نظر دارد پیشنهادی برای انتقال قرضی آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، ارائه کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مارسیال از شرایطی که در هفته‌های اخیر در یونایتد داشته راضی نیست و در تلاش است تا این تیم را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ترک کند.

فیلیپه لامبولی، مدیربرنامه مارسیال، در گفتگو با اسکای اسپورت مدعی شده بود که این بازیکن از شرایطی که دارد راضی نیست و قصد دارد در ماه ژانویه اولدترافورد را ترک کند.

اظهارات این مدیربرنامه باعث عصبانیت رالف رانگنیک شده و این مربی آلمانی به مارسیال هشدار داده بود که اگر قصد جدایی دارد باید اول با او صحبت کند.

حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که یوونتوس به طور جدی این بازیکن را زیر نظر دارد و می‌خواهد پیشنهادی را برای جذب او ارائه کند.

این روزنامه ادعا می‌کند که مدیران یوونتوس قصد دارند پیشنهادی را به این بازیکن  ارائه کرده و او را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرند.

یوونتوس نتوانسته پس از جدایی کریستیانو رونالدو، بازیکنی را جانشین او کنند و این تیم در خط حمله با مشکل جدی گلزنی مواجه شده که تاثیر بسیاری در عدم نتیجه‌گیری آنها در این فصل داشته است.

پائولو دیبالا و آلوارو موراتا تنها بازیکنان یووه هستند که این فصل بیشتر از سه گل برای این تیم به ثمر رسانده‌اند.

همین موضوع باعث شده که مکس آلگری به صورت جدی به دنبال تقویت تیمش در خط هجومی باشد تا شرایط این تیم را در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان بهبود ببخشد.

آنها در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم چهارم جدول در رده هفتم قرار دارند و با ادامه این روند ممکن است موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده نشوند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر