حبیب نورماگمدوف، قهرمان معروف هنرهای ترکیبی رزمی، معتقد است که توپ طلای امسال حق لیونل مسی نبود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مسی موفق شد امسال هم توپ طلا را از آن خود کند تا برای هفتمین بار این جایزه ارزشمند را به دست آورده باشد.

این اتفاق باعث شد که موجی از انتقادات روانه این انتخاب شود و فوتبال‌دوستان و کارشناسان بسیاری به اهدای این جایزه به این ستاره آرژانتینی اعتراض کنند.

بسیاری از معترضان باور داشتند که توپ طلای 2021 حق روبرت لواندوفسکی به خاطر درخششی که در ماه‌های اخیر در ترکیب بایرن مونیخ داشته بود و نورماگمدوف نیز با این نظر موافق است.

این ورزشکار شناخته شده جهانی گفت:« اگر من بودم توپ طلا را به لواندوفسکی یا بنزما می‌دادم. یکی از آنها باید برنده می‌شد، لواندوفسکی. من فکر می‌کنم او در سه سال اخیر بهترین بازیکن دنیای فوتبال بوده است. فقط کافی است که به نتایج و آمار او نگاه کنیم. کاری که او انجام داده و قهرمانی که در لیگ قهرمانان به دست آورده است. »

نورماگمدوف ادامه داد:« او بیش از 120 گل در دو سال گذشته برای تیم باشگاهی و تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. این آماری فوق العاده است. من نمی‌توانم در کل تاریخ فوتبال بازیکنی را نام ببرم که در طول دو سال 120 گل زده باشد. او امسال آمار 65 گل زده را ثبت کرده است. این واقعا عالی است. فکر می‌کنم انجام چنین کاری در فوتبال عالی است و او شایستگی دریافت توپ طلا را داشت.»

 

این در حالی است که لیونل مسی نیز امسال به تیم ملی کشورش کمک کرد تا پس از سال‌ها دوری از جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا، آن را بالای سر ببرد اما باز هم بسیاری باور دارند که فتح این جام برای دریافت جایزه توپ طلا کافی نبوده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر