تیم فوتبال شباب الاهلی در حضور دو بازیکن ایرانی خود توانست به برتری مقابل عجمان برسد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی امارات، تیم شباب الاهلی در حالی که مثل دیدارهای قبل احمد نوراللهی را در ترکیب داشت و برخلاف مسابقه گذشته‌اش در لیگ مهدی قایدی را در جمع نفرات اصلی می‌دید، از ساعت ۱۷:۳۰ امشب در استادیوم راشد به مصاف عجمان رفت.

شباب الاهلی در دقیقه ۳۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که حمدان الکمالی، مدافع ۳۲ ساله این تیم که طی سه فصل اخیر هیچ گلی نزده بود، توانست این فرصت را تبدیل به گل کند و یاران نوراللهی و قایدی را از عجمان پیش بیاندازد.

شباب الاهلی در نیمه دوم هم نمایش بهتری ارائه کرد و توانست در دقیقه ۵۷ روی یک کار ترکیبی که از کرنر مهدی قایدی آغاز شده بود، با پاس در عمق عبدالله سهیل و شوت زمینی عمر عبدالرحمن از زاویه بسته گل دوم را به ثمر رساند.

دروازه شباب الاهلی در دقیقه ۶۵ روی توپ ارسالی از کرنر باز شد، اما در نهایت یاران نوراللهی و قایدی موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک در بازی خانگی مقابل عجمان شدند تا با شرایط خوبی به استقبال بازی برگشت جام حذفی بروند.

مهدی قایدی در دقیقه ۸۷ این مسابقه به‌عنوان سومین تعویضی شباب الاهلی از ترکیب تیمش مقابل عجمان بیرون رفت و احمد نوراللهی نیز که تا پایان در زمین بود، در دقیقه ۸۹ یک کارت زرد گرفت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر