سیدحسین حسینی این روزها یکی از بهترین دوران حضورش در استقلال را سپری می کند و به انتخاب شماره یک مجیدی تبدیل شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی فصل جالب و در عین حال عجیبی را در استقلال سپری می کند. سنگربان آبی ها در تابستان امسال تا یک قدمی جدایی از این تیم پیش رفت و حتی یک پست اینستاگرامی مبنی بر ترک تیم را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت اما در نهایت در جمع شاگردان مجیدی ماندگار شد و حالا به انتخاب اول کادرفنی تبدیل شده است.

سنگربان آبی ها در مقطعی کوتاه و برای 3 بازی، جایش را به علیرضا رضایی داد و ولی پیش از دربی بزرگ تهران، توانست جای خود را در قفس توری آبی ها پس بگیرد. با این حال حسینی در 3 دیدار گذشته تیمش برابر پرسپولیس، پیکان و سپاهان موفق شده است دروازه اش را بسته نگه دارد ضمن اینکه او 2 کلین شیت دیگر نیز در هفته های ابتدایی مقابل هوادار و تراکتور را به ثبت رسانده است.

البته حسینی در تقابل با ذوب آهن نیز به مدت 10 دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت و به دلیل مصدومیت جایش را به رشید مظاهری داد اما به هر شکل آن دیدار نیز یک کلین شیت برای او به شمار می رود و اکنون این سنگربان با 6 کلین شیت پشت سر کریستوفر کنت و حسین پورحمیدی ایستاده است.

حسینی که امسال به پختگی و آمادگی قابل توجهی رسیده، بخشی از آن را نیز مدیون تمرینات بهزاد غلامپور مربی سنگربانان استقلال است که توانست در انتهای فصل قبل و علی رغم دو اشتباه بزرگ این گلر برابر نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن، روحیه از دست رفته این گلر را به او برگرداند و حالا شاهد درخشش حسینی در دروازه آبی پوشان هستیم.

به هر شکل این روزها فرهاد مجیدی تصمیمش را در رابطه با گلر شماره یک استقلال گرفته و سیدحسین حسینی به عنوان سنگربان اول آبی ها برای تیمش به میدان می رود. او توانسته است رقیب قدرتمند و بزرگی را به نام رشید مظاهری سکونشین کند. در نتیجه با تمرکز بالا در قفس توری استقلال به دنبال ارائه بازی های بدون اشتباه است تا نشان دهد رئیس چه کسی است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر