مدافع راست پای نفت آبادان از نحوه قضاوت داور بازی این تیم مقابل پدیده ناراضی است .

سایت شماره یک:

 به گزارش ورزش سه، حسین ساکی در مورد اولین برد خانگی  نفت که در بازی شهرخودرو اتفاق افتاد با خوشحالی نسبی حرف می‌زند و می‌گوید: این برد برای ما حیاتی بود و تا آخرین دقیقه برایش جنگیدیم پدیده بسیار خوب دفاع  می کند و هم ضد حمله می زند اما در نهایت توانستیم با یک گل آنها را از پیش رو برداریم.

او در مورد صحنه‌ای که سرنگون شده و آیا  پنالتی بود یا خیر توضیح داد: داور می‌توانست پنالتی بگیرد حالا یا خطای روی من  یا توپی که حامدی فر زد و به دست مدافع پدیده خورد اما هیچکدام اعلام نشد و نمی دانم چه بگویم؟ 

بازیکن صنعت در مورد اینکه چرا اوایل فصل در نفت آبادان حضور نداشت ادامه داد: اوایل فصل مشکل سربازی داشتم و خدا را شکر حل شد و به تیم اضافه شدم و امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم.

ساکی در مورد مشکلات مالی صنعت نفت آبادان توضیح داد: هنوز دریافتی نداشته‌ایم اما امیدوارم مشکلات هر چه زودتر برطرف شود تا بتوانیم با روحیه بالا به کارمان ادامه بدهیم.

هافبک زردپوشان آبادان در مورد این که  از سمت هواداران  فشار روی آنها هست یا خیر گفت: هواداران حامی تیم و صاحبان اصلی آن هستند و حق دارند نگران باشند و ما تمام تلاشمان را برای خوشحالی آنها انجام می‌دهیم.

ساکی در پایان در مورد دیدار پیش رو در یک شانزدهم نهایی جام حذفی افزود: بازی سختی داریم و باید با تمرکز بالا برای آن آماده شویم تا بتوانیم به مراحل بعدی صعود کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر