خریداران خودرو بخوانند

امروزه داشتن خودرو به یکی از نیازهای ضروری افراد تبدیل شده و مصرف­‌کنندگان برای بدست آوردن آن از روش‌های مختلفی همچون خرید کامل خودروی نو، خرید اقساطی خودروی نو، خرید خودروی کارکرده یا اجاره ماشین استفاده می‌­کنند.

سایت شماره یک:

پایگاه خبری تحلیلی شماره یک: در آشفته بازاری که در بازار خودرو به وجود آمده است، خرید خودرو به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است چرا که موج صعودی قیمت خودرو سبب شده تا هر کس توان خرید خودرو را نداشته باشد. اما با تمام این ها، بسیاری به دنبال این هستند که خودروی موردنظر خود را با قسط یا وام خریداری کنند. شرایط خرید خودرو به صورت قسطی نیز بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. اما در ادامه بهترین شرایط برای خرید خودرو به صورت اقساطی را به شما معرفی می‌کنیم.

اینکه افراد از کدامیک از گزینه‌­ها  و روش‌های مختلف خرید کامل خودروی نو، خرید اقساطی خودروی نو، خرید خودروی کارکرده یا اجاره ماشین استفاده ­‌کنند بستگی به نیاز و موقعیت مالی افراد دارد و نمی­‌توان گفت که یکی از این روش‌ها منطقی‌­تر یا به­ صرفه‌­تر از دیگری است، اما بطور کلی برای اکثریت افراد خرید ماشین نو جذابیت و اطمینان خاطر بیشتری را به همراه دارد زیرا خریداران از این بابت مطمئن هستند که وسیله نقلیه انتخابی آنها تصادف نکرده، به تعمیرگاه برده نشده یا دچار نقص فنی نیست. از طرفی قیمت خودروهای خارجی و داخلی بدلیل نوسانات قیمت ارز و دیگر عوامل، روند افزایشی پیدا کرده و با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی کشور خرید کامل خودرو از تقاضای کمتری برخوردار شده است. به همین دلیل فروشندگان با فراهم آوردن شرایط خرید اقساطی خودرو این فرصت را به متقاضیان می‌­دهند تا ماشین جدیدی را خریداری کنند.

در واقع خرید اقساطی خودرو، مناسب کسانی است که در شرایط پیش روی فعلی سرمایه لازم را برای خرید یک خودرو صفر ندارند؛ از این‌­رو برخی از سازندگان خودروی داخلی و برخی از شرکت‌­های فروش اقساطی خودرو به منظور رفاه حال مشتریان و با در نظر گرفتن سطح درآمدی اقشار مختلف جامعه شرایطی را فراهم آورده­‌اند تا مردم بتوانند بدون پرداخت کل مبلغ خودرو بصورت یکجا مالک خودروی دلخواه خود شوند. ناگفته نماند یکی از معایب این روش سودی است که خریدار باید بدلیل بهرمندی از شرایط اقساطی به فروشنده بپردازد اما با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور که باعث می­‌شود ارزش سرمایه فعلی تا چند ماه دیگر کاسته شود و این امر منجر به کاهش قدرت خرید خواهد شد بنابراین خریداران خرید اقساطی را به صرفه‌­تر می‌­دانند.

در زیر نمونه‌هایی از خودروی داخلی و خارجی که شرایط اقساطی برای آن‌ها محیا است بررسی می کنیم.

خرید اقساطی فیدلیتی

خودروی فیدلیتی یا جتور ایکس ۷۰ یکی از خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت جتورچین می­‌باشد که در کشور ایران توسط گروه خودروسازی بهمن تولید می‌­گردد. این خودرو بدلیل امکانات و ظاهر زیبایی که دارد توانسته طرفدارانی را به سوی خود جلب کند؛ از جمله امکانات خودرو فیدلیتی می­‌توان به سنسور جلو، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، در برقی صندوق عقب، کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی، آینه جانبی برقی، گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه، رینگ­‌های جذاب، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم هوشمند ورود بدون کلید و... اشاره کرد. این خودرو جزو خودروهای گرانقیمت می‌باشد. بنابراین خرید اقساطی فیدلیتی برای متقاضیانی که نمی­‌توانند بصورت نقدی این خودرو را بخرند گزینه مناسبی است.

خرید خودرو اقساطی

خرید اقساطی سمند دوگانه

سمند یکی از خودروهای داخلی می‌­باشد که در مدل‌های مختلفی طراحی شده است؛ یکی از مدل‌های طراحی شده، سمند EF۷ دوگانه­ سوز است که یکی از تولیدات پرفروش ایران خودرو در بازار داخلی می­‌باشد. خودروهای دوگانه­ سوز باعث می­‌شوند تا در مصرف بنزین به میزان قابل توجهی صرفه­ جویی شود و از میزان آلودگی هوا بویژه در کلان شهرها کاسته شود. از جمله امکانات این خودرو می‌­توان به قفل مرکزی، سیستم ضدسرقت، سیستم تهویه دستی، رینگ فولادی ۱۵ اینچ، چراغ مه­ شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، سیستم هشدار دهنده موانع عقب، سیستم گیربکس ۵ سرعته دستی، آیینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و... اشاره کرد.

خرید خودرو

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی سمند دوگانه می‌­توانید سری به سایت­‌های فروش خودرو بزنید و شرایط خرید اقساطی خودرو را که توسط شرکت به شما پیشنهاد داده می­‌شود را مطاله کنید. بطور معمول خودرو سمند دوگانه صفر را همراه با بیمه شخص ثالث، گارانتی و کارت طلایی می­‌فروشند. همچنین برخی از شرکت­‌ها برای آسان‌ترشدن شرایط خرید اقساطی خودرو بدون ضامن خدمات فروش خودرو را ارائه می‌­دهند که این امر باعث شده متقاضیان قدرت خرید بیشتری پیدا کنند.

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر