اتلتیکو مادرید امشب در دیداری حساس در خانه سویا با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم اتلتیکو مادرید که با پیروزی مقابل پورتو در شب پایانی دور گروهی، صعود دلچسبی به مرحله حذفی داشت و بر اساس قرعه کشی باید با منچستریونایتد در یک هشتم نهایی دیدار کند؛ برخلاف اروپا که آسمان اتلتیکو فعلا آبی است، اوضاع در لالیگا بر وفق مراد شاگردان سیمئونه نیست و آنها امشب هم در کسب امتیاز ناکام بودند.

بعد از متحمل شدن دو شکست متوالی مقابل مایورکا و رئال مادرید، امشب اتلتیکو مادرید میهمان سویا در چارچوب هفته هجدهم لالیگا بود و این شانس را داشت که با کسب پیروزی، ضمن یک رده صعود در جدول، به دو امتیازی حریف در رتبه دوم جدول برسد.

بازی دو تیم از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌خوان آغاز شد و نیمه اول آن با تساوی یک بر یک همراه بود؛ میزبان برای رسیدن به گل تنها به 7 دقیقه زمان نیاز داشت و ایوان راکیتیچ، ستاره سابق بارسلونا که در سال های پایانی فوتبالش راهی سویا شده، با یک شلیک از راه دور دیدنی دروازه حریف را باز کرده و تیمش را پیش انداخت. اتلتیکو روی ضربه سر فیلیپه در دقیقه 33 بازی را به تساوی کشاند تا بازنده راهی رختکن نشود.

سویا، نزدیک ترین تعقیب کننده رئال مادرید در صدر که دوست نداشت فاصله اش با این تیم بیشتر شود در نیمه دوم برای به ثمر رساندن گل دوم تلاش زیادی کرد و در نهایت موفق شد در دقیقه 88 باز گلزنی لوکاس اوکامپوس به هدف خود برسد؛ روی یک ضربه سر دیدنی که به تیرک دروازه خورد و طی ریباندی ناموفق توپ مقابل پای اوکامپوس قرار گرفت و این بازیکن با یک شوت دیدنی از داخل محوطه جریمه دروازه بان اتلتیکو را برای دومین بار در این بازی به زانو درآورد.

سویا با کسب این پیروزی 37 امتیازی شده و با 5 امتیاز کمتر نسبت به رئالِ صدرنشین در مکان دوم لالیگا قرار گرفت. اتلتیکومادرید هم با متحمل شدن سومین شکست متوالی خود شانس صعود در جدول را از دست داده و هفته هجدهم را با 29 امتیاز و رتبه پنجمی به پایان رساند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر