همانطور که فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر نود ارومیه گفت، او با ترکیبی از بازیکنان ذخیره به مصاف نود ارومیه می رود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف نود ارومیه می رود. آبی های پایتخت که در دو دوره گذشته راهی دیدار فینال شدند ولی دستشان از رسیدن به جام کوتاه ماند، به دنبال این هستند تا طلسم این ناکامی ها را شکسته و فرهاد مجیدی هم بتواند تجربه قهرمانی در این جام را کسب کند.

سرمربی آبی ها در نشست خبری پیش از دیدار امروز اعلام کرد که قصد دارد از بازیکنان ذخیره خود برابر تیم دسته دومی نود ارومیه استفاده کند در نتیجه شاهد تغییرات گسترده ای در ترکیب استقلال خواهیم بود.

* یک آزمون دیگر در انتظار رضایی

علیرضا رضایی سنگربان جوان استقلال که در دیدار با نساجی توانست برای نخستین بار حضور در ترکیب آبی های پایتخت را تجربه کند، امروز نیز برابر نود ارومیه به میدان می رود. او در لیگ برتر مقابل نساجی و گل گهر دروازه اش را بسته نگه داشت و می تواند امروز نیز به سومین کلین شیت در چهارمین تجربه اش با پیراهن استقلال دست یابد.

* خط دفاعی جدید

مجیدی به یزدانی استراحت داده در نتیجه شاهد حضور سه مدافع باتجربه استقلال در ترکیب خواهیم بود. عارف آقاسی در بازی با سپاهان جای محمد دانشگر را در ترکیب این تیم گرفت ولی این دو امروز در کنار هم به میدان خواهند رفت. محمدحسین مرادمند نیز دیگر بازیکنی است که ترکیب خط دفاعی استقلال را تشکیل می دهد.

* تغییرات گسترده در خط میانی

احتمالا استقلال با تغییرات زیادی در خط میانی مواجه خواهد بود. روزبه چشمی بازیکن باتجربه آبی ها از جمله مهره های کلیدی این تیم است که فرهاد مجیدی علاقه زیادی دارد تا او به آمادگی کامل برسد و عصای دست کادرفنی شود. به نظر می رسد از میان سعید مهری و آرش رضاوند یک نفر در کنار چشمی بازی کند.

در روز غیبت سلمانی، دو گزینه برای سمت چپ پیش روی مجیدی است. در یک طرف متین کریم زاده جوان قرار دارد و در سمت دیگر نیز بابک مرادی که تنبیهات انضباطی را پشت سر گذاشته است. برای سمت راست نیز سبحان خاقانی بازی می کند.

* چهره های تازه در خط آتش

استقلال برای چینش سه عنصر تهاجمی خود نیز گزینه های زیادی در دسترس دارد. امین قاسمی نژاد بازیکنی است که به خوبی فرصت حضور در میدان را نداشته و فردا می تواند توانایی هایش را نشان دهد. امیر علی صادقی دیگر بازیکن جوان استقلال هم نام دیگری است که بازی با نود ارومیه می تواند دیداری برای اثبات شایستگی هایش باشد. در خط حمله نیز محمدرضا آزادی می تواند برای استقلال به میدان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نود ارومیه:

علیرضا رضایی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – عارف آقاسی – روزبه چشمی – سعید مهری – متین کریم زاده – سبحان خاقانی – امین قاسمی نژاد – امیرعلی صادقی – محمدرضا آزادی

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر