یوونتوس موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده با دو گل بولونیا را شکست دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که طی هفته های اخیر بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شده بود امروز در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم سری‌آ مهمان بولونیا بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود شاگردان مکس آلگری خاتمه یافت.

یوونتوس کار را طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه 6 توسط آلوارو موراتا به گل اول دست پیدا کند. پاس فدریکو برناردسکی، ستاره اسپانیایی را در موقعیت تک به تک قرار داد و موراتا نیز با یک ضربه دقیق دروازه بولونیا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

چند دقیقه بعد آدرین رابیو در یک موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار گرفت و می‌توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد اما این ستاره فرانسوی به دقت عمل کرد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه مسابقه اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد و شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با پیروزی راهی رختکن شوند.

مطابق انتظار در نیمه دوم این بولونیا بود که کار را هجومی آغاز کرد و چند حمله روی دروازه یوونتوس ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها به گل منجر نشد.

نهایتا در دقیقه 69 یوونتوس توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد و به نوعی خیال خود را از پیروزی راحت کند. خوان کوادرادو بعد از یک حرکت عالی و با ضربه ای فوق العاده زیبا دروازه بولونیا را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود‌.

در ادامه نیز یوونتوس کار را کنترل کرد و به بولونیا اجازه خودنمایی نداد تا نهایتاً بازی با همان دو گل به سود شاگردان ماسیمیلیانو آلگری خاتمه پیدا کند و بیانکونری تا حدودی شرایط خود را بهبود ببخشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر