رسانه‌های برزیلی مدعی شدند رونالدو نازاریو در آستانه خرید ۹۰ درصد از باشگاه کروزیرو قرار دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2018، رونالدو نازاریو 51 درصد از سهام رئال وایادولید را تصاحب کرد و رئیس آن شد؛ سمتی که همچنان در اختیار دارد.  همانطور که در پادکست برزیلی 'Flow Podcast' نقل شده است، این اولین باشگاهی نبود که او سعی کرد آن را بخرد. رونالدو پیش از این خواهان خرید یک باشگاه در لیگ آمریکا بود اما نهایتاً تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده و در پایان تصمیم به انتخاب این باشگاه اسپانیایی گرفت.

رونالدو اخیرا در مصاحبه ای در این باره انجام داده و گفته بود: "من فکر می کردم که وایادولید فقط یک ساعت و نیم با مادرید فاصله دارد و علاوه بر این، این یک باشگاه تاریخی در اسپانیا است. من این باشگاه  را با 30 میلیون یورو گرفتم، اما 25 میلیون بدهی داشتم و فقط دو بازیکن داشتم، زیرا بقیه قرضی بودند. حالا همه پول من در رئال وایادولید است."

با توجه به این اظهارنظر بعید به نظر می‌رسید که رونالدو برنامه جدیدی برای خرید یک باشگاه دیگر داشته باشد اما حالا رسانه‌های برزیلی مدعی شده اند که اسطوره فوتبال این کشور در آستانه خرید کروزیرو قرار دارد.‌ رونالدو 90 درصد سهام این باشگاه را خریداری خواهد کرد که مبلغ پرداختی از سوی او حدود 40 میلیون یورو خواهد بود. همچنین رسانه‌های برزیلی تایید کرده‌اند که این خبر تا ساعاتی دیگر به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است کروزیرو باشگاهی پرسابقه در فوتبال برزیل محسوب می‌شود که در حال حاضر در سری بی حضور دارد و قطعا رونالدو با هدف بازگرداندن آنها به سطح اول فوتبال برزیل این باشگاه را خریداری خواهد کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر