ستاره جوان بارسلونا در اولین حضور خود در ترکیب اصلی موفق به گلزنی شد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم بارسلونا با درخشش بازیکنان جوان خود نیمه اول بازی امشب مقابل الچه را با پیروزی پشت سر گذاشت. با دو گل پدیده های جدیدی که ژاوی در حال پرورش آنهاست، بارسلونا برنده راهی رختکن شد تا در آستانه کسب پیروزی در بازی خانگی هفته هجدهم خود قرار بگیرد.

گل اول بارسلونا را فران جوتگلا، ستاره 22 ساله این تیم به ثمر رساند که ژاوی هفته گذشته او رااز تیم دوم به تیم اصلی فراخواند و امشب برای اولین بار در ترکیب اصلی بازی اش داد.

این مهاجم جوان به صورت رایگان به تیم دوم بارسلونا ملحق شد و اینک با حضور ژاوی جزو نفراتی شده که قرار است، نسل جدید بارسا را شکل دهند. او برای گلزنی در لباس بارسا به تنها 16 دقیقه نیاز داشت تا به این ترتیب به یک رکورد قابل توجه در تاریخ لالیگا هم دست پیدا کند.

 

جوتگلا در دقیقه 16 موفق به گلزنی شد تا بعد از ساندرو رامیرز در سال 2014 (12 دقیقه مقابل ویارئال) و گودیانسن در سال 2006 (13 دقیقه مقابل سلتیک) به سومین گلزن سریع بارسلونا در قرن بیست و یکم تبدیل شود.

در مدت یک هفته اخیر، جوتگلا، نیکو، عبده و گاوی اولین گل های خود را برای تیم اصلی بارسلونا به ثمر رسانده اند و این یک اتفاق بسیار خوب برای هواداران این تیم است که به ژاوی برای احیای تیم شان اعتقاد زیادی دارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر