مردود اعلام شدن گل دقایق پایانی میلان به ناپولی، جنجال زیادی در دقایق پایانی بازی امشب دو تیم به وجود آورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی بعد از متحمل شدن دو شکست متوالی امشب موفق شد میلان را در سن سیرو با یک گل شکست داده و جای این تیم در رده دوم جدول رده بندی را بگیرد؛ میهمان برای کسب این برد ارزشمند 85 دقیقه مقاومت کرد تا با تک گل دقیقه پنجم هافبک مقدونیه ای خود، صاحب هر سه امتیاز شود.

ناپولی البته خوش شانس بود که در واپسین دقایق بازی توانست برد خود را حفظ کند. میلان که هفته گذشته با گل دقیقه 2+90 زلاتان از شکست مقابل اودینزه گریخته بود، در دقیقه 90 بازی امشب هم به گل رسید تا ورزشگاه سن سیرو از شادی منفجر شود؛ کسب تساوی در چنین شرایطی برابر بود با حفظ رتبه دوم و میلانی ها به این هم راضی بودند چرا که با شکست مقابل ناپولی یک رده در جدول سقوط می کردند.

بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی، میلانی ها غرق در شادی بودند که سوت داور آنها را شوکه کرد؛ دیوید ماسا، داور 40 ساله بازی با توجه اینکه گل در شلوغی خط دفاعی ناپولی به ثمر رسید، خواستار بازبینی صحنه شده و خود شخصا در کنار زمین حضور یافت تا تصویر آهسته را ابه کمک VAR بازبینی کند. در این لحظات پر اضطراب، چشم میلانی ها به داور بود تا با تصمیم او مبنی بر صحیح بودن گل، شادی خود را از سر بگیرند. ماسا اما با تصمیم خود، میزبان را نقره داغ کرد!

 

داور بازی پس از بازبینی فیلم در VAR به علت آفساید، گل میلان را مردود اعلام کرد. در حالی که ابتدا تصور می شد که ماسا این گل را به دلیل هند ژیرو مردود اعلام کرده اما خیلی زود مشخص شد که دلیل قبول نکردن گل بازیکن میلان، حضور ژیرو در منطقه آفساید در حین ضربه زدن به توپ بوده است؛ با توجه به اینکه مهاجم فرانسوی  تعادل خود را از دست داده و روی زمین افتاده بود، تصمیم داور خیلی بحث برانگیز بود و بهت میلانی ها را به همراه داشت. این تصمیم اما برگشت ناپذیر بود و عدد یک از مقابل نام میلان برداشته شد تا ناپولی بار دیگر برد را مال خود ببیند.

گلزن میلان با بهت در حال تماشای صحنه گلی است که داور بازی آن را پس از بازبینی صحنه به کمک VAR مردود اعلام کرد.

بلافاصله پس از پایان بازی توئیت های جنجال هواداران و پیج های میلانی را شاهد بودیم که تصمیم داور را مورد انتقاد خود قرار داده و آن را یک دزدی دیگر علیه تیم شان دانستند که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

دوباره از ما دزدی شد

می‌توانی به من توضیح بدهی که چطور بازیکنی که روی زمین افتاده را می‌توان در موقعیت فعال در نظر گرفت که روی حرکت تاثیر داشته؟

تصور کن در دقایق پایانی بازی اینتر-یوونتوس، گلی مانند این رد شود؟! خودشان را در زمین آتش می‌زنند

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر