دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی فیورنتینا به رکورد 33 گل در یک سال میلادی در فوتبال ایتالیا دست یافت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا عصر امروز در دیداری تماشایی در مقابل ساسولو به تساوی 2-2 رضایت داد و دوسان ولاهوویچ، مهاجم جوان و گلزن بنفش ها موفق به زدن یکی از گل های تیمش شد. این ستاره جوان حالا به رکورد 33 گل در سال 2021 دست یافته و در لیگ ایتالیا تاریخ ساز شده است.

پیش از او رکورد گلزنی در یک سال در اختیار کریستیانو رونالدو، ستاره سابق یوونتوس با زدن 33 گل در سال 2020 بود و دوسان ولاهوویچ خیلی زود موفق شد به این افتخار بزرگ دست پیدا کند. حالا این ستاره صربستانی در آخرین بازی سال 2021 برابر ورونا می تواند یک بار دیگر موفق به گلزنی شده و این رکورد را به تنهایی از آن خود کند.

عملکرد دوسان ولاهوویچ در سال جاری به قدری درخشان بوده که تیم هایی چون منچسترسیتی، یوونتوس و بارسلونا برای خرید این بازیکن وارد عمل شده اند و حتی اخباری در مورد احتمال جدایی او از فیورنتینا در همین ماه ژانویه پیش رو نیز منتشر شده است.

همچنین دوسان ولاهوویچ حالا در شش بازی اخیر خود با لباس فیورنتینا در سری آ موفق به گلزنی شده است. تنها یک بازیکن در تاریخ فیورنتینا در یک فصل سری آ در دوران پیروزی های سه امتیازی بهتر از دوسان ولاهوویچ عمل کرده است؛ گابریل باتیستوتا، اسطوره آرژانتینی و محبوب این باشگاه با گلزنی در 11 دیدار متوالی در سال 1994.

تگ های مرتبط

ارسال نظر