استقلال در دیدار برابر نود ارومیه 52 بار به سمت دروازه حریف شوت زد ولی تنها یک بار به گل رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تا یک قدمی حذف از رقابت های جام حذفی پیش رفت ولی در نهایت این آرمان رمضانی بود که در دقیقه 88 توانست با گلی حیاتی، تیم فرهاد مجیدی را از خطر حذف نجات دهد و در نهایت آبی پوشان با پیروزی در ضربات پنالتی، راهی مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها شدند.

نکته عجیب و غیرقابل باور بازی، موقعیت پرشمار و پرتعدادی است که استقلال در این بازی از دست داد. شاگردان مجیدی بارها و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش می رفتند ولی توپ های آنها راهی به درون دروازه حریف پیدا نمی کرد.

رضا منصوری دروازه بان نود در تقابل با مهاجمان استقلال روز بسیار خوبی را سپری کرد. او 8 سیو خوب و ارزشمند داشت و اگر درخشش او نبود، قطعا تیم مجیدی با یک پیروزی پرگل زمین بازی را ترک می کرد. او یکی از موانع استقلال در راه رسیدن به گل بود و بارها با مهار فرصت های گلزنی آبی ها از جمله شوت های آقاسی مانع از گلزنی تیم مجیدی شد. منصوری در وقت های اضافه با واکنشی دیدنی ضربه سر گلزن آبی ها را مهار کرد ضمن اینکه یک مرتبه شوت آرمان رمضانی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

البته استقلالی ها بارها و بارها درون محوطه جریمه صاحب فرصت شدند که با وجود داشتن فرصت مناسب، قادر به گشودن دروازه میهمان نبودند. ضربات سر خاقانی، مرادی، چشمی راهی به درون چارچوب نداشت و محمدرضا آزادی نیز چند موقعیت خوب را در دهانه دروازه داشت که یکی از آنها از روی خط برگردانده شد و یکی دیگر را نیز در مقابل دروازه به آسمان کوبید.

به طور کلی استقلال در این بازی آمار عجیب و استثنایی 52 شوت را به ثبت رساند. البته نکته منفی این آمار این است که 40 مورد از این شوت ها به خارج از چارچوب زده شد و تنها 12 مورد از آنها درون چارچوب بود. ضمن اینکه آبی ها 917 پاس به همدیگر دادند که 773 مورد آن معادل 85 درصد صحیح بود. 

استقلال در این بازی کاملا یکطرفه 75 درصد مالک توپ بود، 18 بار به روی دروازه نود کرنر زد و 12 فرصت گلزنی داشت که از این موقعیت ها تنها یک بار به گل رسید که این همه فرصت سوزی می تواند باعث نگرانی هواداران شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر