هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، تاکید کرد که آنها برنامه ای برای جذب ارلینگ هالند ندارند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز چند ماه تا پایان فصل و شروع نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده اما شایعات درباره آینده ارلینگ هالند به اوج خود رسیده است. گفته می‌شود که این ستاره نروژی به احتمال فراوان در تابستان 2022 از جمع زنبورها جدا خواهد شد و در این بین گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده این ستاره گلزن مطرح شده است.

در این بین شایعاتی پیرامون علاقه بایرن مونیخ به جذب ارلینگ هالند نیز شنیده شده است. موضوعی که حالا با واکنش رئیس این باشگاه یعنی هربرت هاینر روبرو شده و او در این باره می گوید: " نه، چون ما بهترین مهاجم جهان یعنی رابرت لواندوفسکی را داریم. من متقاعد شده ام که لواندوفسکی هنوز هم می تواند سال ها در همان سطح بازی کند و خوشحال خواهم شد که او فوتبالش را در اینجا به پایان برساند."

 

هاینر همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اظهارنظر اخیر هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند که گفته بود با توجه به حقوق پرداختی بایرن مونیخ به بازیکنانش و وضع مالی این باشگاه رقابت با آنها ممکن نیست، واکنش نشان داد و گفت: " بسیار آسان است که بگوییم بایرن پول بیشتری دارد و در نتیجه قهرمان آلمان خواهد شد. ما در گذشته کارهای فوق العاده خوبی در باشگاه انجام داده ایم، نه فقط به لحاظ پولی بلکه از نظر تیمی هم همینطور.

تگ های مرتبط

ارسال نظر