سعید مظفری‌ زاده معتقد است کیوان علی‌محمدی قضاوت بی نقصی در دیدار استقلال و نود داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، دو تیم استقلال و نود ارومیه امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با سوت کیوان علی‌محمدی به مصاف هم رفتند که استقلال در ضربات پنالتی موفق به حذف نود شد.

سعید مظفری‌زاده کارشناس داوری فوتبال ایران ضمن تمجید از کیوان علی‌محمدی اظهار داشت: مورد خاصی نیست که بخواهم به آن اشاره کنم. ترجیح می‌دهم که درباره خود داور مسابقه آقای کیوان علی‌محمدی صحبت کنم. این داور قضاوت بسیار خوب و کم نقصی داشت و نشان داد که ما اگر استعدادیابی کنیم و به جوان هایمان بها بدهیم، داورهای بسیار خوبی داریم که می‌توانیم در آینده دوباره آن گذشته خودمان در داوری در آسیا را احیا کنیم.

وی افزود: افرادی مثل آقای امیر عرب براقی، آقای علی‌محمدی و آقای منصوریان و جوان های دیگری که الان هستند اگر زیر ذره‌بین کمیته داوران قرار بگیرند قطعا ما می‌توانیم در آینده با وجود این جوان ها در کنار داورهای با تجربه ای که در لیست داریم، برگشتن به اوج داوری آسیا و زمانی که ما بیشترین تعداد داورهای الیت در آسیا را داشتیم دوباره متصور باشیم.

مظفری زاده با اشاره به انتخاب سخندان بعنوان ناظر این بازی ادامه داد: از دیگر اقدامات خوب امروز این بود که کمیته داوران و دپارتمان داوری آقای رضا سخندان را بعنوان ناظر این بازی انتخاب کرد. این یک انگیزه برای داور جوان مسابقه است که می‌داند زیر ذره‌بین کمیته داوران است. 

پیشکسوت داوری فوتبال ایران در خصوص قضاوت علی‌محمدی در دیدار استقلال و نود گفت: آقای علی‌محمدی بسیار به صحنه های نزدیک بود و در مورد اعتراضات بسیار قاطعانه و خوب برخورد کرد، چه از طرف نیمکت ها و چه در مورد بازیکنان داخل زمین. خطاها را خیلی خوب تشخیص می‌داد و چند مورد صحنه هایی بود که داخل محوطه جریمه رخ داد ولی ایشان با زاویه خوبی که داشت و نزدیکی به صحنه، صحنه ها را به خوبی تشخیص داد و در مجموع یک قضاوت چشم نواز و خوب را داشت. برای این داور جوان کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پایان گفت: امیدوارم که با برنامه ای که کمیته داوران دارد و افرادی که الان در کمیته داوران و دپارتمان داوری حضور دارند، بتوانیم افراد شایسته را به لیست داورهای خوب ملی و داورهای بین‌المللی مان اضافه کنیم تا انشاالله دوباره جایگاه خوب خودمان در داوری آسیا را پیدا کنیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر