مدیرعامل نود ارومیه که مربی این تیم نیز هست می گوید نه به دنبال کت و شلوار است و نه پرستیژ مدیریتی، بلکه به دنبال خدمت است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یحیی بهاری مدیرعامل نود ارومیه که در دیدار برابر استقلال نقش سرمربی را برعهده داشت، پس از اینکه در ضربات پنالتی مغلوب آبی های پایتخت شد، در نشست خبری پس از بازی حاضر شد. او در این زمینه گفت: سلام دارم خدمت دوستان اهل رسانه چون همیشه مانند تیم ما مظلومانه فعالیت می کنند و فعالیت هایشان دیده نمی شود. بر خودم لازم می دانم این پیروزی را به تیم خوب استقلال تبریک بگویم و ان شالله در ادامه راه نیز موفق باشند.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز عرض کرده بودیم، درست است که تیم ما کم بضاعت است و از لحاظ وسع مالی و امکاناتی با استقلال قابل قیاس نیست ولی این نوید را داده بودیم که حریف راحتی برای تیم استقلال نخواهیم بود. امروز به بچه های تیم نود ارومیه افتخار می کنم. بازیکنانی 17 و 18 ساله به ورزشگاه بزرگ آزادی آمدند و مقابل تیم میلیاردی استقلال از شرف و غیرت فوتبال آذربایجان دفاع کردند و از این حیث به  خودم افتخار می کنم.

بهاری گفت: به هر حال بازی سختی بود و اگر روی بحث تجربه کم نمی آوردیم می توانستیم بازی را ببریم. در نیمه اول طبیعی بود که بازیکنانمان به دلیل عدم آشنایی با محیط ورزشگاه آزادی دچار فشار و استرس شوند. ما برنامه ریزی کرده بودیم که اگر نیمه نخست را بگذرانیم، روند بازی در نیمه دوم به سود ما خواهد بود.

سرمربی نود ارومیه صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم به گل اول بازی برسیم و مهمترین نکته ای که برای خود ما و مجموعه کادرفنی خیلی خوشایند بود، این است که توانستیم تا دقیقه 88 بازی را برابر استقلال کنترل کنیم. آنها فشار آوردند و به گل مساوی رسیدند. به هر حال مجددا به تیم استقلال تبریک می گویم. تیم نود ارومیه در این یکی دو سال مورد ظلم واقع شده است. 

وی گفت: دل من از این می سوزد که یک کار خیلی اصولی را در باشگاه نود ارومیه انجام دادیم. در سال 90 و در قالب یک مدرسه فوتبال این کار را انجام دادیم. دوست دارم این موارد دیده شود. از روز گذشته یک سری افراد گیر داده اند که بهاری مدیرعامل و مربی است. آیا مشکل فوتبالی حل شد؟ آیا در ساختار سازمان لیگ همچین چیزی امکان پذیر است؟ چرا با آبرو و حیثیت شغلی یک تیم شهرستانی بازی می شود؟

بهاری در پایان نیز اضافه کرد: من از اول فصل و طبق کارتی که صادر شده به عنوان مربی بوده ام. افتخار هم می کنم و در این عرصه نیاز داشتیم. ما نه دنبال کت و شلوار هستیم و نه پرستیژ مدیریت، بلکه دنبال خدمت کردن هستیم. از روز گذشته تمرکز تیم ما را با این صحبت ها به هم زده اند. انتظار ما این است بیایند کیفیت بازی بچه های ما را ببینند. ما سر این موضوع کمی ناراحتیم که مهم هم نیست. امیدواریم که این فصل بتوانیم به دسته یک برگردیم و بتوانیم در کنار تراکتور تبریز، تراکتور دوم را تشکیل بدهیم و نویدبخش روزهای خوبی در فوتبال آذربایجان باشیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر