پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که از هر تصمیمی که لیگ برتر درباره مسابقات اتخاذ کند حمایت خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی موفق شد با ثبت یک برد پرگل مقابل نیوکاسل صدرنشینی خود در لیگ برتر انگلیس را تثبیت کند. شاگردان پپ گواردیولا با این برد دو رکورد را هم به ثبت رساندند؛ ثبت بیشترین پیروزی (34) و بیشترین برد خارج از خانه(18) در یک سال تقویمی در تاریخ لیگ برتر انگلیس.

پپ گواردیولا در پایان بازی پیرامون این رکورد شکنی های تیمش گفت: "این به معنای ثبات ما به عنوان یک تیم است. نه بردن یک عنوان یا فینال، فقط بردن و بردن. یک روز، آنها شکسته می شوند. همه رکوردها برای شکسته شدن هستند اما ما خوشحالیم. من ترجیح می‌دهم عناوین را ببرم، اما اگر رکوردی را بشکنی، بازی ها را ببری و ببری و ببری اتفاق ارزشمندی است."

گواردیولا در پیرامون وضعیت نگران کننده کرونا در لیگ برتر نیز گفت: "ما سعی می‌کنیم محیطی را ایجاد کنیم که به واسطه آن متوجه شویم که هنوز خطر وجود دارد. این مشکلی است که هنوز در سراسر جهان وجود دارد. ویروس وجود دارد و البته از نوع جدید. ما از هر تصمیمی که لیگ برتر انگلیس اتخاذ کند حمایت خواهیم کرد.

 

من از پزشکان و دانشمندان و تصمیم لیگ برتر حمایت خواهم کرد.  من مردم را در خیابان می بینم، هیچ کس ماسک نمی زند، هیچ کس فاصله اجتماعی را رعایت نمی کند. به همین دلیل دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر