مدیرعامل باشگاه استقلال از حل مشکل پرسپولیس و استقلال در آینده نزدیک و پیش از موعد سه ماهه خبر داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه نشست امروز پیرامون کمیته مجوز حرفه‌ای اظهاراتی را در کنار مدیرعامل پرسپولیس و مسئولان کمیته حرفه‌ای سازی انجام داد: جا دارد از آقای عزیزی خادم بابت تشکیل این جلسه تشکر کنم. خیلی جلسه خوبی بود و فکر می‌کنم برای اولین بار باشد که این همدلی در فوتبال اتفاق افتاده. ما مدیران پرسپولیس و استقلال هم باید تلاش کنیم که این دو تیم در آسیا حضور پیدا کنند. آقای عزیزی خادم، مصطفوی، سهیل مهدی، عباسی و... شبانه روزی در حرفه‌ای سازی کار کردند، باعث افتخار جامعه فوتبال است که به جای دعوا با تفاهم و گفتگو مشکلات فوتبال ایران را حل کنیم.

وی افزود: نمایندگان ایران به هر حال نماینده ایران هستند و هرکسی که بتواند چوبی از لای چرخ این مشکلات بردارد، کمک کرده و امیدوارم این آخرین باری باشد که مشکلات را به صورت ضرب الاجلی حل می‌کنیم. امیدوارم با تدبیر و درایت مشکلات را در زمان خودش حل کنیم. این منصفانه نیست که دو تیم بزرگ آسیا (پرسپولیس و استقلال) مشکلات را اینگونه حل کنند. گره‌ها را می‌توان با دست باز کرد و جامعه فوتبال دلش به پرسپولیس و استقلال خوش است.

او در مورد حل مشکلات پرسپولیس و استقلال گفت: با تفاهمی که صورت گرفت همه مشکلات در آینده نزدیک و قبل از موعد سه ماه حل خواهد شد. آقای عباسی، مصطفوی و با مسئولیت تخصصی آقای سهیل مهدی و درایت آقای عزیزی خادم مشکل حل خواهد شد و این دو باشگاه در آسیا خواهند بود. باید کمک کنیم که دیگر عنوان بیاوریم و روی سکو برویم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر