داوران دیدار استقلال و نود ارومیه با هندزفری با یکدیگر در ارتباط بودند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مربوط به امکاناتی که در اختیار داوران فوتبال قرار می‌گیرد در هفته‌های گذشته بسیار به چشم آمده است. یکی از اصلی ترین مشکلات داوران شاغل در فوتبال نداشتن سیستم رادیویی است. این سیستم که برای ارتباط داوران در زمین است، چند دستگاه در ایران موجود است اما اکثر آنها دچار خرابی است و به خاطر مشکلات تحریم وارد کردن آنها نیز با دردسرهایی مواجه است.

در این شرایط داوران شاغل در فوتبال دست به ابتکارهایی می‌زنند تا بتوانند داخل زمین با هم در ارتباط باشند. در جریان مسابقه امروز استقلال و نود ارومیه در جام حذفی تیم داوری از هندزفری برای ارتباط داخل مستطیل سبز استفاده کرد.

در این شرایط کیوان علی‌محمدی داور وسط مسابقه با هندزفری بی‌سیم به قضاوت پرداخت. یکی از کمک ها نیز دیگر ایرپاد را داخل گوش خود گذاشت و دیگر کمک داور و داور چهارم هندزفری سیم دار داشتند تا از طریق تلفن همراه بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.

 

این مساله جالب که در فوتبال روز دنیا بعید است مورد استفاده قرار بگیرد، امروز در شرایطی عجیب در فوتبال ایران مورد بهره برداری واقع شد تا توجه تصویربرداران را هم به خود جلب کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر