آ. ا. ک آتن در حضور دو ملی‌پوش ایرانی خود برابر اوفی‌کرت شکست خورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پانزدهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که همانند دیدار گذشته‌اش احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، کریم انصاری‌فرد را روی نیمکت می‌دید و میلاد محمدی را بخاطر مصدومیت در لیست بازیکنان خود قرار نداده بود، از ساعت ۲۱ دوشنبه شب در استادیوم اسپیروس لوئیس به مصاف اوفی‌کرت رفت.

آ. ا. ک آتن در دقیقه ۱۴ گل اول بازی را به ثمر رساند ولی پیشتازی این تیم ادامه‌دار نبود و اوفی‌کرفت تا دقیقه ۶۰ دو بار دروازه یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد را باز کرد.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۶۵ به ترکیب آ. ا. ک آتن اضافه شد که تغییرات هجومی در ترکیب این تیم منجر به کسب پنالتی برای آنها شد ولی این تیم پنالتی دقیقه ۸۷ مقابل اوفی‌کرت را خراب کرد و شکست خورد.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با شکست ۲ بر یک در دیدار مقابل اوفی‌کرت رده ششمی، ۳۰ امتیازی ماند و در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفت و نتوانست به فاصله هشت امتیازی المپیاکوس صدرنشین برسد.

احسان حاج‌صفی در دیدار مقابل اوفی‌کرت حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و یازدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد و کریم انصاری‌فرد هم برای سیزدهمین بار به میدان رفت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر