سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با تیم ویستاتوربین حضور یافت و درباره این بازی اظهار نظر کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"،  گل محمدی ضمن تمجید از همه بازیکنانش به ناهماهنگ بودن پرسپولیس در نیمه اول اشاره کرد و همچنین از مجید صدری برای باز شدن پنجره تشکر کرد و اعلام کرد بازیکن تاجیک پرسپولیس نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

صحبت های کامل یحیی گل‌محمدی را می‌خوانید:

* در نیمه اول ناهماهنگ بودیم

بازی نیمه اول بازی نبود که خودم انتظار داشتم. باید به بازی سرعت می‌دادیم و می‌توانستیم پاس بیشتری در زمین حریف می‌دادیم ولی این اتفاق نیفتاد و پاس هایی که از بازیکنان داشتیم در نیمه دوم خیلی بهتر شد و بیشتر عمل کردند و تحرک داشتند و بیشتر توانستند پاس بدهند و در فضاهای کوچک به هم پاس دادند و توانستیم به موقعیت ارسال و شوت زنی برسیم.

ترکیبی که ما در نیمه اول داشتیم اولین ترکیبی بود که امسال داشتیم و تغییرات زیادی بود و مقداری ناهماهنگ بودیم ولی این دلیل نمی‌شود که بگوییم تیم نیمه دوم بهتر بود یا بازیکنان بهتری وارد زمین شدند. نفراتی که در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند برای هماهنگی بیشتر بازیکنان بود‌.

* گل های تاکتیکی و تکنیکی زدیم

چنین بازی هایی سخت هستند و تیم حریف معمولا دفاع فشرده ای می‌گذارد و خیلی خوب در نیمه اول ها انرژی می‌گذارند و کار را سخت می‌کنند‌. فوتبال خیلی به هم نزدیک شده. اختلاف تیم ها خیلی کم شده و کار را برای تیم های بزرگ سخت می‌کند. خوشحالیم که در هر صورت در نهایت با برد توانستیم به مرحله بعد برویم و گل های خیلی خوبی زدیم. گل های تاکتیکی و تکنیکی خوبی زدیم و باید خودمان را برای بازی آینده مقابل ذوب آهن آماده کنیم که زیاد هم فرصت نداریم. چهار روز دیگر بازی داریم و باید سعی کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. از بچه ها تشکر می‌کنم بخاطر اینکه توانستند در مجموع بازی خوبی را انجام بدهند و همه برد هایی که تیم می‌آورد متعلق به هواداران است و به آنها تبریک می‌گوییم و انشاالله مبارکشان باشد.

* بازیکن تاجیک نیم فصل را از دست داد

پرونده کالدرون پرونده سنگینی بود و خوشبختانه این اتفاق افتاد که باشگاه بدهی را پرداخت کرد و توانستیم پنجره را باز کنیم ولی هنوز مشکل بازیکنان جدیدمان فکر نمی‌کنم حل شده باشد و باید ITC آنها صادر شود و تشریفات اداری فدراسیون انجام شود و این مسائل زمان می‌برد.

متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک مصدوم شد و فکر می‌کنم نیم فصل اول را از دست داد. در هر صورت باید از آقای صدری تشکر کنیم بخاطر تلاشی که کردند. در این وضعیت اقتصادی جور کردن پول خیلی سخت است آن هم پولی که خیلی زیاد بود ولی این اتفاق افتاد.

* چرا از استوکس شکایت نشد؟

پرونده استوکس هم چیزی که مشخص بود استوکس تیم را رها کرد و به تعطیلات رفت و نیامد ولی متاسفانه شکایتی علیه او صورت نگرفت و کار خیلی بدی که باشگاه انجام داد ITC او را صادر کرد و این مساله باعث شد درنهایت منجر به این رای شود. پرونده ای که ما می‌توانستیم غرامت بگیریم الان باید برای کاری نکرده‌اند به او پول بدهیم و واقعا عجیب است و باید ببینیم چرا از او شکایت نشده است.

قراردادهایی که بسته می‌شود و تعهداتی که باید انجام شود مشکل است‌‌. اگر هر تعهدی سر جای خودش انجام شود لازم نیست که به شکایت کشی کشیده شود ولی متاسفانه مشکلات مالی گریبان گیر همه تیم های ایرانی است و بازیکنانی که جذب می‌شوند فکر تامین بودجه آنها نمی‌شود. در بحث استوکس واقعا عجیب است که از او شکایت نشد و باید این مساله را پیگیری کنیم که ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

* پیام نیازمند؟ به نقل و انتقالات فکر نمی‌کنیم

دیروز هم سوال پرسیدند و من جواب دادم. الان هم این صحبت ها گمانه زنی است و هر کسی بر اساس ذهنش و تصوراتش اسمی را می‌برد و همه روی این مساله زوم می‌کنند. ما الان شش هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکز صد در صدی ما روی این بازی ها است و اصلا به فکر نقل و انتقالات نیستیم. فرصت هست که در نیم فصل درباره این مساله صحبت کنیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر