مردود اعلام شدن گل جنجالی میلان در مقابل ناپولی در مسابقه دیشب تصمیمی درست بوده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف روسونری در هفته های اخیر دیشب تکمیل شده و این تیم در خانه با یک گل در مقابل ناپولی شکست خورد. بدین ترتیب میلان که در هفته های ابتدایی فصل تیمی بی شکست بوده و هفت امتیاز از اینتر بالاتر بود، حالا چهار امتیاز کمتر از رقیب همشهری داشته و صدر جدول را به نراتزوری واگذار کرده است. اما بی تردید مهم ترین صحنه دیدار دیشب میلان در مقابل ناپولی، مردود شدن گل دقایق پایانی فرانک کسیه بعد از مشورت داور با گروه VAR بود که به شدت اعتراض استفانو پیولی و بازیکنان میلان را به همراه داشت.

اما امروز AIA (انجمن داوران ایتالیا) در تماس با شبکه اسکای اسپورتس تایید کرده که گل مردود شده در بازی میلان و ناپولی تصمیم درستی بوده و داور در این صحنه عدالت را رعایت کرده است. در واقع در این صحنه گرچه اولیویه ژیرو پشت خوان ژسوس روی زمین افتاده بود، اما این ستاره فرانسوی پای خود را طوری حرکت داد که مانع از بلند شدن و دفع توپ توسط مدافع ناپولی شود و در ادامه فرانک کیسیه فرصت پیدا کرد این موقعیت را تبدیل به گل کند.

در حقیقت طبق قوانین تاثیرگذاری یک بازیکن مستقر در منطقه آفساید هم می تواند گل را مردود کند. پس اگرچه اولیویه ژیرو خودش مستقیما توپ را برای فرانک کسیه ارسال نکرد، اما در رسیدن او به توپ تاثیرگذار بود و به همین علت گل تساوی میلان در دقایق پایانی مقابل ناپولی مردود اعلام شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر