به نظر می رسد شرایط در باشگاه پاری سن ژرمن اصلا مساعد نیست و این تیم درگیر حواشی فراوانی شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اکیپ امروز در گزارشی اخبار عجیبی از داخل رختکن پاری سن ژرمن و حواشی این تیم داده است. حتی بازیکنی مانند لیونل مسی نیز با انتقال به پاریس درگیر حاشیه شده و گاهی بی نظمی از او هم سر می زند. در این میان مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن که از استراتژی عجیب جذب جیجی دوناروما در فصل تابستان غافلگیر شده بود، از همان لحظه اول متوجه شد که در مدیریت روزمره خود با مشکل مواجه خواهد شد و حالا در طول فصل این اتفاق در حال رخ دادن است.

خود مائوریتسیو پوچتینو چندی قبل به نوعی فاش کرد آرامش جیجی دوناروما تنها در مقابل رسانه ها و خبرنگاران بوده و در خلوت شرایط به شکل دیگری پیش می رود. این ماجرا در مورد سرخیو راموس نیز صدق می کند و مدافع باتجربه و اسپانیایی پاری سن ژرمن نیز از نیمکت نشینی چندان راضی نیست.

گردش های شبانه یکی دیگر از مشکلات رایج در این باشگاه است. بازیکنان پاری سن ژرمن شب های شیرین و خوبی را در پاریس سپری می کنند و باشگاه نیز از این موضوع با خبر است، اما گاهی پنهان کردن اخبار بی انضباطی بازیکنان دشوار می شود. پس از کسب هفتمین توپ طلا، لیونل مسی و تنی چند از دوستان او به یک کلوپ شبانه در پایتخت رفتند. صبح روز بعد، مسی و هموطنش لئاندرو پاردس مدعی شدند دچار التهاب روده هستند و به این علت در تمرینات تیم حاضر نشدند.

نیمار هم که جای خود را دارد. همین چندی قبل این ستاره برزیلی در مراسم تدارک دیده شده توسط باشگاه با حضور یکی از اسپانسرها حاضر نشده و دلیل این کار نیز اختلاف بین او و باشگاه در مورد انجام تست کرونا در صبح همان روز بوده است. لئوناردو ابتدا قصد داشت نیمار را جریمه کند، اما ترس از افزایش حواشی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دنیای بهم ریخته پاریس، نام کیلیان امباپه را نمی توان فراموش کرد. باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا تمدید قرارداد این بازیکن نهایی شود. اما مذاکرات آنطور که انتظار می‌رود جریان نداشته و شرایط چندان خوب نیست. البته این مسئله چیز جدیدی نبوده، زیرا رویای این بازیکن بازی در رئال مادرید در تابستان  سال بعد است و برنامه های امباپه در این مسیر پیش می رود.

اما یکی دیگر از بدترین اتفاقات مربوط به جدایی احساسی مائورو ایکاردی از شریک زندگی خود، واندا نارا بود. این ستاره آرژانتینی در آن مقطع به یکباره به میلان سفر کرد و چند جلسه تمرینی را از دست داد که این اتفاق مانع از حضور ایکاردی در بازی بعدی پاریس شد. اما اینجا نیز پوچتینو اعتراضی نکرد و این شرایط را پذیرفت.

حتی تست ادریسا گه‌یه درست قبل از رویارویی پاری سن ژرمن با لیل در سوپرکاپ در ماه آگوست مثبت شده بود. این بازیکن به دلایل اعتقادی از واکسینه شدن خودداری می کرد و باید طبق پروتکل در شرایط قرنطینه 10 روزه قرار می گرفت. اما مذاکرات پاری سن ژرمن برای دور زدن قانون نتیجه داد و این مشکل نیز رفع شد. به هر حال شرایط در پاریس اصلا خوب نیست و حواشی باشگاه روز به روز بیشتر می شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر