مدافع راست تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش در بازی های گذشته دچار بدشانسی شده است.

سایت شماره یک:

امیرحسین جدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم پیکان بعد از دیدار با قشقایی در جام حذفی بیان کرد: خداراشکر تیم ما از نظر فنی شرایط خیلی خوبی دارد. کادرفنی و به خصوص آقای حسینی زحمات زیادی می‌کشند و متاسفیم که نتوانستیم در چند هفته گذشته از نظر نتیجه‌گیری جواب زحمات ایشان را بدهیم. البته برد در جام حذفی از نظر روحی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم و نتایج خوبی هم کسب کنیم.

مدافع راست پیکان درباره اینکه تیمش در هفته های ابتدایی صدرنشین شد اما چند هفته ای است خوب نتیجه نگرفته، گفت: من فکر می‌کنم واقعا بدشانس بودیم. در برخی بازی ها حقمان کسب 3 امتیاز بود. مثلا ما مقابل نساجی و نفت آبادان باید هرطور شده پیروز می‌شدیم اما توپ هایمان وارد دروازه نشد و مساوی کردیم. در همین بازی گذشته با پرسپولیس هم روی غفلت بازی را واگذار کردیم و همه دیدند چقدر فوتبال خوبی ارائه کردیم. مطمئن هستم اگر بدشانس نبودیم، همین حالا هم جزو بالانشینان جدول لیگ برتر بودیم. با این حال هنوز بازی های زیادی باقی مانده و انشاالله در آینده بدشانسی هایمان تمام می‌شود و می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

او با اشاره جوانی پیکان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: خوشحالیم که با یک کاملا جوان در لیگ برتر شرکت می‌کنیم. در همین بازی با پرسپولیس میانگین سنی تیم ما 23 سال بود. فکر نمی‌کنم هیچ مربی‌ای غیر از آقامجتبی(حسینی) در لیگ برتر باشد که جسارت داشته باشد اینقدر از نفرات جوان استفاده کند.

 

جدی صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های آقای اکبر محمدی پیکان آکادمی قدرتمندی دارد و علاوه بر امثال من که از این آکادمی بالا آمدیم و در لیگ برتر بازی می‌کنیم در سال های آینده نیز نتیجه زحمات مدیریت باشگاه در بحث توجه به تیم های پایه را با بازیکنان جدیدی که به فوتبال معرفی می‌شوند خواهید دید. میانگین سنی تیم ما آنقدر پایین است که همین الان همزمان می‌توانیم در لیگ امیدها هم شرکت کنیم!(باخنده)

مدافع پیکان درباره دیدار تیمش با سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: قطعا بازی سختی در اصفهان خواهیم داشت. اما تیم ما شکل خود را پیدا کرده و فکر می‌کنم می توانیم روز سختی را برای سپاهان رقم بزنیم. کاش قرعه ما به این شکل نمی‌افتاد که 3 بازی متوالی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته باشیم اما به هر حال باید با این قرعه زندگی کنیم. کل تیم ما همدل هستند تا بازی خوبی مقابل سپاهان انجام بدهیم و انشاالله با دست پر از اصفهان برمی‌گردیم.

جدی در پایان افزود: تیم ما یک مجموعه متحدو یکدست است. در پیکان از مدیریت زحمتکش باشگاه به خصوص آقای محمدی تا کادر فنی و اجرایی و بازیکنان همه زحمت می‌کشند تا بتوانیم موفق شویم. خوشبختانه تاالان هم نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم و امیدوارم این روند رو به جلویمان ادامه پیدا کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر