به نظر می رسد که رالف رانگنیک مصمم است تا هر طور که شده ارلینگ هالند را برای منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد. او بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.

 همچنین مدیر برنامه هالند یعنی مینو رایولا اخیراً درباره آینده این بازیکن گفته بود: "ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در 8 سال اخیر 5 بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود."

اما حالا در فاصله چند ماه مانده به نقل و انتقالات تابستانی شایعات درباره آینده ستاره نروژی به اوج خود رسیده است. اخیراً مدیر باشگاه دورتموند یعنی هانس یواخیم واتسکه مدعی شد که رئال مادرید تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام داده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد تیم‌هایی نظیر بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچستر سیتی نیز به شدت شرایط جذب او را بررسی می کنند.

 

اما در همین راستا MEN ادعای جالبی را درمورد ارلینگ هالند مطرح کرده است. بر اساس گزارش این رسانه نزدیک به باشگاه منچستر یونایتد، سرمربی شیاطین سرخ یعنی رالف رانگنیک اصرار زیادی برای آوردن هالند به اولدترافورد دارد و به همین خاطر با الف هالند، پدر این ستاره نروژی تماس گرفته تا شرایط انتقال احتمالی او به یونایتد را جویا شود. رانگنیک در پایان فصل به عنوان مدیر ورزشی منچستر یونایتد فعالیت خود را آغاز می کند و قطعاً جذب ارلینگ هالند دستاورد بسیار بزرگی برایش خواهد بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر