یک بازیکن جدید در تیم ملی فوتسال ایران ستاره تقابل در بازی دوستانه مقابل ایتالیا بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقه تدارکاتی روز گذشته ایران مقابل ایتالیا تصمیم گرفته بود هفت بازیکن جدید به اردو دعوت کرده و جانشین نفرات جام جهانی کند که این تغییر او و پوست‌اندازی در تیم ملی جواب داد و یک یار تازه وارد خوش درخشید.

تیم ملی فوتسال ایران که در دیدار دوستانه با ایتالیا به برتری ۶ بر ۴ رسید، سه گلزن از بین نفرات جام جهانی(حسین طیبی، سعید احمدعباسی و محمد شجری) داشت، اما در این بین یک بازیکن ۲۵ ساله توانست خودی نشان بدهد و هت‌تریک کند.

سعید کریمی که امسال در گیتی‌پسند اصفهان عضویت دارد و جزو مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رود، در لحظات ابتدایی دیدار تدارکاتی با ایتالیا پس از اینکه پاس علی‌اصغر حسن‌زاده را دریافت کرد، با دو چیپ چشم‌نواز دروازه‌بان و مدافع حریف را دریبل زد و موفق شد گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

این بازیکن در دقیقه ۱۲ هم موقعیتی که پس از توپ‌گیری حسن‌زاده برای او به دست آمده بود را با شوت نوک پای زمینی زد تا دومین گل خود و ایران را دوباره به شکل زیبایی به ثمر رساند، اما درخشش فوتسالیست جوان ایرانی در این بازی همچنان ادامه داد.

کریمی که با گلزنی در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مقابل ملی حفاری اهواز به اردوی تیم ملی اضافه شده بود، در شروع نیمه دوم نیز پاس در عرض به سمت چپ زمین را با شوت روی پا تبدیل به گل کرد تا در این مسابقه دوستانه مهم هت‌تریک کرده باشد و خود را به تماشاگران فوتسال معرفی کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر