ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه های آیندهوون، منچستریونایتد و رئال مادرید مدتی است وارد دنیای مربیگری شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رود فن نیستلروی دوران فوتبال بسیار پرافتخاری داشت و با تیم های خود صاحب عناوین قهرمانی مختلفی شد. او در آیندهوون بود که چهره شد و سپس در منچستریونایتد و رئال به درخشش ادامه داد. ستاره سابق تیم ملی هلند در مالاگا از فوتبال خداحافظی کرد و پس از چند سال حضور در کادر فنی تیم ملی هلند، دو سال است که مربی تیم زیر 18 سال های آیندهوون است.

فن نیستلروی اما رویای رسیدن به نیمکت تیم اول باشگاه را دارد. او به نشریه "Algemeen Dagblad" گفت:« طبعا دوست دارم در مربیگری پیشرفت کنم و در اولین قدم می توانم بگویم پذیرش تیم اول آیندهوون، گزینه ای مطلوب خواهد بود. اینکه در ادامه چه سرنوشتی در مربیگری انتظارم را می کشد، نمی دانم ولی مطمئنا هرگز مربی آژاکس و فاینورد در لیگ هلند نخواهم شد چرا که پی اس وی در خون من است. همچنین با اطمینان می گویم که روی نیمکت بارسا هم نخواهم نشست چون حس فوق العاده ای به رئال مادرید دارم.»

این دقیقا بر خلاف رونالد کومان است که برای هر سه تیم مطرح هلند بازی کرده و مربیگری شان را نیز برعهده داشته است:« رونالد کومان یک استثناست. او دوران فوتبال بسیار خوبی داشت و در مربیگری نیز همینطور بوده است. کومان معتقدم که فراتر از این حرف هاست و به همین دلیل در فوتبال هلند یک نام ماندگار محسوب می شود.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر