مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در شرایطی انجام خواهد شد که تکلیف میزبانی سه تیم تا این لحظه مشخص شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران طی دو روز اخیر برگزار شد که در نهایت تیم‌های آلومینیوم اراک، شهرخودرو مشهد، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، خیبر خرم‌آباد، پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان، خلیج فارس ماهشهر، مس رفسنجان و پرسپولیس موفق شدند با برتری مقابل حریفان خود به دور بعد راه پیدا کنند.

جدا از ۱۳ تیم لیگ برتری که در این بین حضور دارند، تیم‌های مس کرمان، خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر نیز از دسته‌های یک و دو در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی هستند و جای لیگ برتری‌هایی مثل تراکتور تبریز، فجر سپاسی شیراز و هوادار تهران را گرفته‌اند.

اما در بین اسامی تیم‌هایی که عنوان شد، تنها تکلیف میزبانی سه باشگاه نساجی مازندران، مس رفسنجان و مس کرمان مشخص است و آنها به دلیل انجام بازی در زمین حریف و برتری مقابل رقبای خود، قطعا در دور یک‌هشتم نهایی میزبان هستند؛ مگر اینکه قرعه آنها به یکدیگر بخورد و برای تعیین میزبانی مجددا قرعه‌کشی شود.

علاوه بر اینکه مس کرمان در بازی اخیرش مهمان ماشین‌سازی تبریز بود و به برتری رسید، خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر هم ممکن بود در صورت دو میزبانی پیاپی به‌صورت قطعی در مرحله یک‌هشتم جام حذفی میزبان نباشند، اما این اتفاق برای آنها نیفتاده و این دو تیم دسته‌های اول و دوم به همراه لیگ برتری‌ها باید منتظر قرعه میزبانی یا مهمانی خود باشند.

مس کرمان و خیبر خرم‌آباد در دو فصل اخیر جزو تیم‌های خوب لیگ یک بودند که قرعه آنها نمی‌تواند حریف راحتی برای لیگ برتری‌ها رقم بزند، اما خلیج فارس می‌تواند قرعه ایده‌آل‌تری برای مدعیان نسبت به سایر تیم‌ها باشد؛ هرچند ماهشهری‌ها در مرحله یک‌شانزدهم از سد هوادار تهران عبور کردند و شگفتی‌ساز شدند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر