انتقال فران تورس به بارسا در زمستان بسیار بعید به نظر می رسد چرا که منچسترسیتی حاضر نیست به دریافت کمتر از 60 میلیون یورو رضایت بدهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسا برای تقویت خط حمله خود در ژانویه، روی دو بازیکن بیش از همه نظر مثبت دارد. اولی فران تورس ستاره اسپانیایی سیتی است و دومی ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای منچستریونایتد. هر دو جایی در تیم های خود ندارند و از نیمکت نشینی خسته شده اند.

بارسا با فران تورس به توافق شخصی رسیده و مشکل فقط جلب رضایت سیتی برای انتقال قرضی بازیکن با بند خرید اجباری است. 

در حالی که روز گذشته برخی منابع از قطعی بودن این انتقال خبر داده بودند امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که احتمال پیوستن تورس به بارسا در زمستان بسیار بعید است و همه چیز به تابستان موکول خواهد شد.

پیشنهاد بارسا به سیتی 45 میلیون یورو است ولی سیتی 60 میلیون یورو طلب کرده در حالی که دو سال پیش برای تورس 23 + 12 میلیون یورو هزینه کرده بود. سیتی به بارسا اعلام کرده است که از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد و تنها با 60 میلیون یورو مجوز جدایی بازیکن را صادر خواهد کرد.

به این ترتیب و با این سخت گیری سیتی، بعید است تورس را زمستان در بارسا ببینیم و طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا حالا گزینه حکیم زیاش ستاره مراکشی چلسی را تحت بررسی دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر