در صورت ناکامی در انتقال فران تورس، بارسلونا برای خرید حکیم زیاش از چلسی اقدام خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، خط حمله بارسلونا بعد از جدایی ستاره هایی چون لیونل مسی و آنتوان گریزمان شرایط اسفناکی را تجربه می کند و خرید حداقل یک بازیکن جدید تبدیل به هدف اصلی این باشگاه در فصل زمستان شده است. بارسلونا مذاکرات برای جذب فران تورس، وینگر جوان و البته مصدوم منچسترسیتی را آغاز کرده و برخی منابع خبر از تمایل این بازیکن به حضور در بارسا و احتمال توافق طرفین داده اند. البته پپ گواردیولا علاقه ای به جدایی فران تورس و رفتن او به بارسلونا ندارد و با توجه به شرایط مساعد باشگاه منچسترسیتی، بعید است مدیران این باشگاه به حرف سرمربی خود عمل نکنند.

جالب اینجاست که مدیران بارسا نیز در حال انتخاب یک گزینه ثانویه در صورت ناکامی در جذب فران تورس از منچسترسیتی هستند و فابریتزیو رومانو امروز مدعی شد حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی تبدیل به دیگر گزینه بارسلونا در فصل زمستان شده است.

رقابت شدید برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت در استمفورد بریج شرایط را برای حکیم زیاش دشوار ساخته و به نظر او جایی در بین گزینه های اول توماس توخل برای حضور در میدان ندارد. البته این وینگر مراکشی سال گذشته قراردادی با مبلغ 40 میلیون یورو با چلسی امضا کرده و تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد. اما در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب از سوی بارسلونا و با توجه به شلوغی بیش از اندازه در رختکن چلسی از حیث حضور گزینه های هجومی، ممکن است مدیران این باشگاه مجوز انتقال حکیم زیاش به استادیوم نوکمپ را صادر کنند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر