کاپیتان و سنگربان استقلال این روزها در تمرینات تیمشان، به صورت اختصاصی کار می کنند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برابر صنعت نفت باعث شد تا وریا غفوری 3 بازی لیگ و یک دیدار از جام حذفی را از دست بدهد. کاپیتان آبی ها که دوری 20 روزه ای از تمرینات تیمش داشت، پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی خود، از روز گذشته توانسته است در تمرینات استقلال حاضر شود.

البته حضور وریا در تمرینات تنها با انجام کارهای اختصاصی همراه بوده است. کاپیتان استقلال به فرم ایده آل و مورد تأیید کادرپزشکی نرسیده و آنها چراغ سبز خود برای حضور غفوری در تمرینات گروهی را صادر نکرده اند و باید دید او چه زمانی می تواند در دسترس فرهاد مجیدی قرار بگیرد ولی به نظر می رسد در صورت لزوم، او بتواند برای دقایقی در دیدار با پدیده به میدان برود.

رشید مظاهری دیگر بازیکن مصدوم آبی هاست. پیش از دیدار برابر نود ارومیه تصور می شد که این سنگربان باتجربه بالاخره بتواند پس از هفته ها برای تیمش به میدان برود ولی یک آسیب دیدگی بدموقع در اواخر تمرین، سبب شد تا رشید نتواند به تمریناتش ادامه دهد و بازی با نود را از دست داد.

مظاهری پس از انجام آزمایشات لازم، روز گذشته نظاره گر تمرینات هم تیمی هایش بود ولی او امروز توانست با حضور در مجموعه ورزشی آرارات، در کنار وریا به صورت اختصاصی تمرین کرده تا با پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی، به تمرینات گروهی اضافه شود.

استقلال روز جمعه در دیداری از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، میهمان قعرنشین جدول رده بندی یعنی پدیده خواهد بود. مسابقه ای که در استادیوم ثامن مشهد برگزار می شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر