هافبک سرخ‌ها نسبت به اتهامات مربوط به حمایت از این تیم برای دستیابی به قهرمانی واکنش نشان داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت سیامک نعمتی به ترکیب پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی با گلزنی این بازیکن همراه بود تا او اکنون آمادگی بالای خود را به رخ کشیده و امیدوار به حضور پررنگ‌تر در ادامه مسیر باشد. 

هافبک تکنیکی و شوتزن پرسپولیس که برابر هوادار زننده گل حساس تیمش برای فرار از شکست این تیم بود، اکنون برابر ویستاتوربین در جام حذفی نیز تبحر بالای خود را برای گلزنی به نمایش گذاشت. روزی که موفق شد با بازوبند کاپیتانی یک اتفاق شیرین را برای خود رقم بزند و اکنون با امیدواری بالا چشم به ادامه فصل دوخته است. 

بازی با ویستاتوربین در نیمه اول به نظر گره خورده بود و نگرانی بابت تکرار شرایط استقلال مقابل نود ارومیه را به وجود آورده بود. 

ابتدا باید این برد را به همه هواداران عزیزمان تبریک بگویم. بهرحال کادرفنی ترجیح داده بود با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدارهای قبلی به میدان برویم و بیشتر بچه‌ها با مشکل ناهماهنگی مواجه بودند. حریف هم از بالاترین انگیزه برخوردار بود و این کار را سخت می‌کرد. اگر دقت کرده باشید تیم ما به هیچ عنوان تمرکز خود را از دست نداد و با تجربه بالایی عمل کرد. مطمئن بودیم بالاخره قادر به نفوذ به لایه‌های دفاعی حریف خواهیم بود. ماحصل اصرار تاکتیکی و تمرکزمان در نهایت با یک برد خوب همراه شد و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. 

بازوبند کاپیتانی پرسپولیس هم در این بازی به تو رسید. 

این قطعا یکی از بزرگترین افتخارات برای من خواهد بود و این روز جایگاه ویژه‌ای برای من خواهد داشت. پوشیدن پیراهن این تیم نیز برای همه ما افتخار بزرگی است و خوشحالم که این افتخار نصیب من شد. 

بستن بازوبند کاپیتانی همراه با گلزنی البته لذت بیشتری دارد.

بله، واقعا انگیزه زیادی داشتم و حریف هم در نیمه اول تمرکز دفاعی بالایی داشت و در کنار آن از انگیزه زیادی برخوردار بود. بارش باران هم مسلما تاثیر زیادی داشت تا نتوانیم آنطور که پیش بینی می‌کردیم کار را پیش ببریم. خوشحالم که موفق شدم گل بزنم و سهمی در این برد داشته باشم. کار سختی در ادامه پیش روی ما قرار دارد و باید این مسیر را در نهایت با افتخار به پایان برسانیم. در دو فصل اخیر نتوانستیم به مراحل پایانی جام حذفی راه پیدا کنیم و اکنون انگیزه بزرگی برای این داریم که فصل را با قهرمانی جام حذفی به پایان برسانیم. مطمئنا اما کار سخت است و باید با بالاترین توان برابر رقبا حاضر شویم.

نحوه گلزنی تو در این بازی جالب بود. کمتر اتفاق می‌افتد در لیگ ایران بازیکن یکضرب و هدفمند توپ را ضربه بزند. روی این کار تمرین کرده بودی؟

عیسی واقعا حرکت خوبی کرده بود و نمی‌شد از آن توپ به سادگی گذشت. قبل از اینکه او حرکت کند و بخواهد پاس بدهد جاگیری داشتم و هدفم را هم تعیین کرده بودم. در آن زمین و با دفاع فشرده حریف اگر توپ را نگه داری مطمئنا شرایط سخت می شود و به همین دلیل قبل از اینکه توپ به من برسد تصمیم گرفته بودم و جاگیری کرده بودم. در آن زمین و شرایط جوی پا به توپ شدن ریسک بالایی دارد و موقعیت را کمتر می کند و باید بهترین تصمیم را می گرفتم و حرکت عیسی را هدر نمی دادم. 

بعد از اینکه نود ارومیه استقلال را به آن شکل به دردسر انداخت، نگران نبودید که ویستاتوربین هم دردسرساز شود؟

پرسپولیس از بازیکنان خوبی بهره می برد و همه آنها آماده هستند تا در موقعیت‌های مناسب کار بزرگی انجام دهند. فوتبال نزدیک شده و همه رقبا قابل احترام هستند. ما می دانستیم مقابل حریف کار سختی پیش رو داریم و البته مطمئن هم بودیم که قادر خواهیم بود از کوچکترین اشتباه بهترین سود را ببریم. نگران نبودیم و آماده این بودیم تا بهترین شرایط را برای خودمان فراهم کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. بازیکنان پرسپولیس همگی از بالاترین تجربه بین المللی برخوردار هستند و البته از اتفاقات فوتبالی غافل نبودیم و با تمرکز و تجربه به دنبال نتیجه بودیم که خوشبختانه به آن هم رسیدیم.

حاشیه بزرگ این روزها هم حمله به تیم شما بابت قهرمانی‌های اخیر است. اینکه می‌گویند جام‌های شما با حمایت دیگران به دست آمده است.

آنها این حرف‌ها را می‌زنند تا کم کاری و ضعف‌های خودشان را پنهان کنند. هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی‌آید و در طول این سال‌ها بزرگترین و سخت‌ترین تلاش‌ها را داشته ایم تا به موفقیت برسیم. ما هم مشکلات بزرگی داشتیم و شاید از آنها ناراحت بودیم اما هیچ وقت این مشکلات را بهانه نکردیم تا از هدفی که وظیفه ماست دور شویم. پرسپولیس دو بار به فینال آسیا رسیده است. بدون هیچ بازو و حمایتی. 5 عنوان قهرمانی که با برتری برابر رقبا و بهترین آمار به دست آمده است. از حیث ثبات هم در همین 5 سال 3 مربی و 10 مدیرعامل را تجربه کردیم و بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند. بازیکنانی که اکنون حتی اروپا به آنها افتخار می‌کند و حضورشان می‌توانست افتخار بزرگتری را نزدیک به ما کند. در هیچ موضوعی ما پوئن خاصی را تجربه نکردیم. پنجره ما بارها بسته شد. 

اما ثبات شما و حمایت وزارت اصلی‌ترین بحثی است که مطرح می‌شود؟

تمامی اعضای کادرفنی ما از بهترین‌ها هستند. اما توجه کنید که آقای برانکو هر ساله موفق بودند اما به دلیل مشکلات مالی مجبور به جدایی شدند. آقای کالدرون هم به عنوان صدرنشینی رسیدند و به دلیل همین مشکلات از تیم رفتند. آقای گل محمدی هم مثل ما بازیکنان بارها از مطالبات خود دور شده‌اند و تنها به خاطر پرسپولیسی بودن سکوت کرده‌اند و واکنشی نداشته اند. موفقیت با کار، کار و کار به دست می‌آید. موفقیت اینکه تمام تمرکزتان روی تمرین باشد و برای پیراهنی که بر تن دارید بجنگید. بازیکنان پرسپولیس اکنون به مرحله ذهنی رسیده‌اند که مساوی را هم باخت می‌دانند. طی همین سال‌‎ها ببینید چه بازیکنان و چه مربیانی از ما جدا شده‌اند. تیم به قهرمانی می‌رسد و مشکلات مالی دارد و از مربی تا بازیکن و مدیر از تیم می‌روند. کجای دنیا به این موضوع می‌گویند حمایت؟ ما یک مسیر مشخص داریم که برای آن تلاش می‌کنیم. خیلی جاها بوده که علیرغم تلاشی که داشته‌ایم به نتیجه نرسیدیم اما ناامید نشدیم و باز هم جنگیدیم. کدام تیم ایرانی این توان را دارد تا به جنگ رقبای متمول و باکیفیت آسیایی برود و هدفش تنها صعود به فینال و دستیابی به جام باشد. ما با 14 بازیکن به فینال آسیا رسیدیم. ما با 14 بازیکن که نیمی از آنها مصدوم بودند به این مهم رسیدیم و مشکلات مالی تیم هم بی داد می‌کرد. ما اما هیچ وقت بهانه جویی نکردیم و این تفاوت ماست. چطور پنجره بسته هر فصل باید سهم ما باشد؟ این چه حمایتی است که مشکلات باید برای ما باشد؟ حرف زدن درباره این موضوع هم خنده‌دار است و کسی که فوتبال سرش بشود اصلا وارد این ماجرا نمی‌شود تا خودش را بی‌سواد در این زمینه نشان دهد. همانطور که گفتم سهم ما از حمایت پنجره بسته، جدایی مربی، بازیکن، مدیر، مشکلات مالی، اشتباهات داوری و ... بوده است. ما اما از بهترین نقطه حمایت می‌شویم؛ هواداران ما بهترین در دنیا هستند. کسانی که به داشتن آنها افتخار می‌کنیم و از سوی آنها حمایت می‌شویم تا متوجه شویم یک قدم هم نباید کم بیاوریم و بالاترین تلاش و جنگندگی را داشته باشیم تا سرمان بالا باشد. 

این هفته باید برابر ذوب آهن قرار بگیرید. شرایط تیم را بعد از جام حذفی در این جدال چطور می بینی؟

همه بازی‌ها سخت هستند. ذوب آهن تیم فوق العاده‌ای است و با آقای تارتار برنامه ویژه ای خواهند داشت تا به نتیجه برسند. ما فرصتی برای از دست دادن امتیاز نخواهیم داشت و تلاش می کنیم تا به بهترین شکل به هدف خودمان در این بازی که سه امتیاز است برسیم. 

نظری درباره کسر امتیاز گل گهر و دادن آن به رقبای قهرمانی نداری؟

این موضوع مدیریتی است و وظیفه ما در زمین است که بجنگیم و برد بیاوریم و خودمان را به هدف نزدیک‌تر کنیم. آخر فصل مشخص می‌شود چه کسی بهتر عمل کرده و به چه نتیجه‌ای رسیده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر