سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر ماه های ابتدایی حضور خود در این باشگاه را خوب توصیف کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شرایطی سال 2021 را به اتمام رساند که با اقتدار در صدر جدول قرار داشته و در فصل جاری تنها یک بار در مقابل لاتزیو مغلوب شده است. نراتزوری امشب در آخرین بازی سال با یک گل تورینو را مغلوب کرد و سیمونه اینزاگی در پایان این دیدار مدعی شد خیلی زود و در بدو ورود به این باشگاه هماهنگی خوبی با بازیکنان پیدا کرده است.

سیمونه اینزاگی گفت: "بازی مهمی در پیش داشته و برای این دیدار به خوبی در آماده شده بودیم. می دانستیم تورینو به دنبال پرس شدید است، اما ما نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم. طبیعی است که امروز به راحتی بگویند اینتر نامزد کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا است، اما من به یاد دارم که در ماه جولای شرایط اینگونه نبود. فراتر از عنوان قهرمانی نیم فصل در زمستان و بردهای پیاپی، من به عملکرد این تیم اطمینان داشتک، زیرا تیم همیشه در زمین خوب کار می کرد.

امشب و در در نیمه اول موقعیت های خوبی را برای گلزنی از دست دادیم، اما در نیمه دوم به وضوح بهتر بودیم. اما در کل من از اتفاقاتی که در پایان سال رقم خورد رضایت دارم. حالا باید قبل از شروع دوباره در سال جدید، انرژی فیزیکی و ذهنی خود را بازیابی کنیم.

 

از همان ابتدای حضورم روی نیمکت امید زیادی در من وجود داشت. پس از گذشت دو هفته با گروه و بازیکنان اینتر آشنا شدم، سپس در انتظار تعطیلات بازی های بوده و اعتماد به نفس زیادی داشتم. همچنین باشگاه نیز در مهیا ساختن شرایط آماده سازی ما بسیار خوب عمل کرد. ما بازیکنان بسیار مهمی را به خدمت گرفتیم و آنها کارآمد و موثر عمل کردند. در ابتدای فصل از من خواسته شده بود که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برسیم و سهمیه سال بعد را نیز کسب کنیم، اما از همان ابتدا به خوبی از من استقبال شد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر