اتلتیکومادرید چهارمین شکست متوالی خود در لالیگا را متحمل شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم اتلتیکومادرید طی سه هفته اخیر لالیگا سه شکست متوالی متحمل شد تا از کورس قهرمانی به شدت عقب بیافتد. این تیم که تا پیش از هفته شانزدهم در مکان دوم جدول حضور داشت پس از اینکه مقابل مایورکا، رئال و سویا شکست خورد، با 29 امتیاز هفته هجدهم را با رتبه پنجم به پایان رساند.

گرانادای رتبه پانزدهمی، حریف امشب اتلتیکو مادرید در دیداری معوقه از هفته نهم لالیگا بود و شاگردان سیمئونه به دنبال پایان دادن به طلسم ناکامی های خود در این دیدار بودند تا یک رده در جدول صعود کنند؛ دیدار دو تیم از ساعت 21:30 در ورزشگاه لوس کارمنس شروع شد.

تنها دو دقیقه از بازی گذشته بود که اتلتیکو موفق به باز کردن دروازه حریف شد؛ ژائو فلیکس روی پاس لمار در میانه های میدان توپ را در اختیار گرفت؛ چرخش سریع مهاجم اتلتیکو باعث شد تا بازیکن حریف از جریان بازی محو شود. او سپس به سرعت خود را به محوطه جریمه رساند و با یک ضربه آرام اما دقیق توپ را به گوشه دروازه گرانادا فرستاد.

داروین ماچیس، مهاجم ونزوئلایی گرانادا تنها 15 دقیقه بعد از گل اتلتیکو، بازی را به تساوی کشاند. او پشت محوطه جریمه توپ را صاحب شد و پس از یک حرکت در عرض و دریبل بازیکن مقابل، یک شلیک غیرقابل مهار را روانه دروازه کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه این نیمه گل دیگری به ثمر نرسید تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند. البته اتلتیکو در دقیقه 44 یک بار دیگر گل زد اما داور آن را نپذیرفت.

یک ربع بعد از شروع نیمه دوم و در دقیقه 61 روی پاس در عرض تند و تیز سوارز از سمت راست، مولینا در دهانه دروازه توپ را قطع کرد تا گل دوم گرانادا در این صحنه به ثمر برسد. بعد از این گل، سیمئونه سه تغییر همزمان در تیمش ایجاد کرد تا از چهارمین شکست پیاپی در لالیگا جلوگیری کند؛ تغییرات سرمربی اتلتیکو اما حاصلی نداشت و میزبان با محافظت از نتیجه تا پایان، صاحب بردی ارزشمند شد.

اتلتیکومادرید با متحمل شدن این شکست 29 امتیازی ماند و رتبه پنجمی اش تغییر نکرد. گرانادا اما با رقم زدن یک برد خانگی شیرین 22 امتیازی شده و با سه پله صعود، خود را به رتبه دوازدهم جدول رده بندی لالیگا رساند.

گرانادا امشب اولین برد خود را بعد از حدود نیم قرن مقابل اتلتیکو مادرید کسب کرد؛ آخرین پیروزی آنها مقابل حریف قدرتمند مادریدی به سال 1975 برمی گردد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر