میثم حیدری برای نخستین بار یک دیدار استقلال را در رقابت های لیگ برتر سوت می زند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد که طبق اعلام کمیته داوران، قرار است میثم حیدری به کمک های قهرمان نجفی و بهمن عبداللهی دیدار میان استقلال و پدیده را قضاوت کنند. ضمن اینکه وحید زمانی و نادر جعفری هم به عنوان داور چهارم و ناظر بازی انجام وظیفه می کنند.

میثم حیدری تاکنون سابقه قضاوت دیدارهای استقلال را نداشته ولی او در این فصل داور یکی از دیدارهای جنجالی لیگ برتر بود. مسابقه ای که میان نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان برگزار شد و میثم حیدری با تشخیصی عالی و تصمیمی تحسین برانگیز خطای هند پنالتی مدافع نفت را اعلام کرد.

این تصمیم حیدری باعث جنجال های بزرگی در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان شد و بازی به دلیل اعتراض نیمکت نشینان میزبان برای دقایق طولانی متوقف شد و در نهایت دیدار دو تیم بیش از 100 دقیقه به طول انجامید. در پایان بازی نیز مسائل حاشیه ای زیادی برای تیم داوری رخ داد.

حیدری چند روز پیش نیز داور چهارم دیدار پرحاشیه گل گهر و فولاد بود که قضاوت آن دیدار را حمید حاج ملک برعهده داشت. در آن بازی نیز پس از اعلام پنالتی – اخراج روی خطای هند پورعلی، برای دقایق زیادی متوقف شد تا حیدری در این فصل، جزو تیم داوری دو دیدار پرحاشیه لیگ بوده باشد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر