بهاره رهنما | حواشی بهاره رهنما | حواشی سلبریتی

بهاره رهنما در سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی درد دلی در قالب یادداشت منتشر کرده است.

سایت شماره یک:

بهاره رهنما از بازیگرانی است که پس از جدا شدن از پیمان قاسم خانی حاشیه کم نداشت. به جرات می توان گفت بهاره رهنما هر هفته حاشیه دارد و جنجال هایی در فضای مجازی به پا می کند. بهاره رهنما با حاشیه سازی هایی که به پا می کند عمدتا قصد جذب فالوئر دارد و نمی توان خیلی به حرف هایش استناد کرد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم خانی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد اما گویا استمرار رابطه با او نیز در هاله ای از ابهام است چرا که عکس های او را از صفحه خود پاک کرده است. بهاره رهنما در سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی یادداشتی در صفحه خود منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

 منم مثل خیلی از شماها تو هواپیمای اوکراینی مسافر داشتم، آدمایی که می‌شناختم، حداقل دوتا خانواده‌ی خوشبخت؛ دوتا مادر که بارها باهاشون صحبت کرده بودم.

وقتی این خبر رو شنیدم هزاران هزار بار به عنوان یک مادر سوختم. نمی‌تونستم باور کنم این اتفاق رو، می‌دونید گاهی آدم برای توصیف یک غم واژه کم میاره و من الان توی همین شرایطم.

 بهاره رهنما از قیافه افتاد 

بهاره رهنما جدیدا با عکس هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارد حاشیه های زیادی برای خودش درست کره که در آخرین شایعه کاربران معتقدند تزریق بیش از حد ژل برای گونه قیافه این بازیگر را ترسناک کرده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر بسیار معروف سینما و تلویزیون می باشد که به برکت اینستاگرام و فضای مجازی معروفیتش چندین برابر شد اما حالا تبدیل به هنرمندی شده که کمتر مخاطبی دوستدارش است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما فالگیر می‌شود

بهاره رهنما روزانه آنقدر معرفی دارد که دیگر داد کاربران را دراورده و به قول خیلی ها اینستا رو باز میکنی بهاره میاد جلو چشمت! وی از هرررر بهانه ای برای این هدف استفاده کره و ارقامی نجومی هم دریافت می کند. بهاره رهنما به تازگی هم استوری هایی با بهونه یلدا منتشر کرد که مثلا در حال فال خوانی است اما اگر کم دقت کنید در هر استوری شال خانم خانما تغییر میکنه و به چه بزرگی هم تگ کرده. قطعا این پیج مبلغ بسیار بالایی را برای این استوری ها پرداخت نمونده و این گونه این که خانم رهنما دست و پا دار میشود و بقیه بی دست و پا.

وی در اینستاگرام نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده دارد و درآمد بسیار بالایی هم روزانه به جیب میزند. وی ابندا با انتشار تصاویر خصوصی و عاشقونه همراه با حاجی جانش ب سر زبان ها افتاد اما حالا که دیگه کار هردو آن ها گرفته دیگر کمتر باهم دیده می شوند و پیج خانم بازیگر به پیج کاری و تبلیغاتی تغییر یافته!

همانطور که میدانید در گذشته و زمانی که هنوز همسر پیمان قاسم خانی بود 130 کیلو وزن داشت اما به مرور و البته به خاطر آقای شوهر جدید وزن خو را به 70 کیلو رساند(به گفته خود).

بهاره رهنما و لباس های تنگ

اما او هنوز هم انقدر تپل و اندامی هست که پوشیدن برخی لباس ها برایش چندان زیبا نباشد اما از آنجایی که خانم بازیگر اعتماد به نفس بالایی دارد و سلیقه ای خاص، همیشه تیپ و استایل هایی را انتخاب می کند که کمی برایش جالب نیست چه از نظر رنگ و چه از نظر شکل. در استوری های بالا هم دیدید که بهاره رهنما می توانست برای نشان دادن رنگ قرم و یلدا استایل مناسب تری را انتخاب کند اما طبق معمول خیلی قرتی و ناجور اومد جلو دوربین.

بهاره رهنما لباس تنگ

البته که سلیقه هر شخصی متفاوت و قابل احترام می باشد اما پوشیدن هر چیزی نشون دهنده روشنفکری و خاص بودن شخص نیست! تازه وییویی که ما برای شما در قسمت بالا انتشار دادیم تنها تیکه ای از استایل ناب خانم بازیگر است. اما بد نیست به یکی از نظرات کاربری هم اشاره کنیم که کامنت تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشته بود: تنها هنرمندی هستی که هیچ هنرمندی برات کامنت نمیزاره

بهاره رهنما در زیر تیغ جراحی

بهاره رهنما برای اینکه زیباتر و جذاب تر به نظر برسه به ظاهرش بسیار اهمیت می هده و سعی می کنه تا با پوشش و ژست هایی که می گیره جذاب و تو دل برو باشه. البته با توجه به این خانوم رهنما 48 ساله است کم کم وارد میانسالی شده برای اینکه خوشگل و جذاب باشد به تازگی جراحی های زیبایی زیادی انجام داده ایشان به تازگی گویا عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاسی انجام داده. عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم می شود که کمک به شادابی و جوانی چهره می کند. البته خانوم رهنما برای اینکه خیلی هزینه نده از فالوورهایش مایه گذاشت و برای آقای دکتر در صفحه اینستاگرامش حسابی تبلیغ کرد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بچه سرتق عاشق بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم ، کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد. در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر