سرپرست استقلال در مورد آخرین تحولات باشگاه با خبرنگار ما به گفت‌و گو نشسته است.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، بیژن طاهری در مورد شرایط کلی استقلال پیش از دیدار با شهر خودرو گفت: شرایط تیم خوب و همه چیز مرتب  است. کادر فنی و بازیکنان زحمت می‌کشند و انشالله روند رو به رشدی که تیم داشت همین گونه حفظ شود و برای بازی روز جمعه همه چیز خوب پیش برود. کادر فنی حتما حریف را آنالیز کرده و طی جلساتی که با بچه‌ها داشتند تمام نکات را ارائه دادند. من در مورد مسائل فنی نمی‌توانم صحبت کنم ولی کادرفنی تذکر لازم را داده است.

*وضعیت مصدومیت محمد دانشگر

 وضعیت دقیق دانشگر تا امروز مشخص خواهد شد ولی وریا غفوری قطعاً به این بازی  نمی رسد‌.

* وضعیت رشید مظاهری

رشید به صورت اختصاصی تمرین می کند. او از ناحیه دست آسیب دیده است و دور زمین می دود و تمرین می کند ولی کار دروازه بانی نکرده است.

* وضعیت ابوالضل جلالی

 نظر کادر فنی است که چه زمانی به تیم اضافه شود و بازی کند.

* باشگاه شهر خودرو و مورد چک های امین قاسمی نژاد

 زمانی که این اتفاق افتاد من در باشگاه استقلال حضور نداشتم و اظهار نظری نمی‌کنم انشالله این موضوع هر چه زودتر حل شود.

*پرونده گل گهر

یک حکم بر اساس عدالت صادر کردند و آنهایی که کارشان این است این حکم را داده اند و هر چه قانون بگوید ما تمکین می کنیم.

* اظهارات هوشنگ نصیرزاده

این یک موضوع حقوقی است و به کسانی مربوط می‌شود که حقوق خواندند و قانون را می دانند و من در صلاحیت خودم نمی بینم که به این پرونده ورود کنم و افرادی  باید ورود کنند که این چیزها را می‌دانند و بهتر است من و خیلی های دیگر سکوت کنیم.

*طاهری در پاسخ به این سوال که از بهاری مدیرعامل نود ارومیه بابت اظهاراتش شکایت شده یا خیر توضیح داد: خبر دقیق ندارم ولی ایشان یک مصاحبه انجام داده و گفته بازیکنان استقلال گفتند بازی را شل بگیرید که آبرویمان نرود. جنازه بازیکن استقلال هم چنین درخواستی را از هیچ تیمی نمی کند. ایشان هم به مدت یک هفته است که مطرح شده و ما نمی خواهیم به این مسئله دامن بزنیم. این بازی هم همانند خیلی از بازی های حذفی گره خورد ولی تمام شده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر